واحدمرکزی خبر نوشت: تک تیراندازان ارتش یمن و کمیته های انقلابی، شماری از سربازان متجاوز سعودی از جمله یک افسر را در منطقه الربوعه در عسیر واقع در جنوب غربی عربستان سعودی کشتند.


به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا وسیما، بخش فارسی پایگاه اینترنتی العالم نوشت: یک منبع نظامی خبر داد که یک گروه از تک تیراندازان ارتش یمن و کمیته های انقلابی، در عملیاتی در منطقه الربوعه در عسیر، پنج تن از سربازان متجاوز سعودی را هدف قرار دادند که یکی از آن ها افسر بود.
این منبع که خواست نامش فاش نشود، به خبرگزاری یمنی سبأ گفت: عملیات ارتش یمن و کمیته های انقلابی ضد متجاوزان سعودی همچنان ادامه دارد و هر روز خسارت هایی به نیروها و مهمات متجاوزان وارد می کنیم.
این منبع نظامی با تایید این خبر، خاطر نشان کرد: موشک های ارتش یمن و کمیته های انقلابی، قرارگاه فرماندهی الحماقِ عربستان را در عسیر هدف قرار دادند.
این منبع نظامی تاکید کرد: پس از اصابت موشک ها به مرکز فرماندهی الحماق، آمبولانس ها به این قرارگاه شتافتند و خودروهای نظامی از این قرارگاه فرار کردند. نیروهای ارتش یمن توانستند یکی از خودروهای نظامی سعودی را در این قرارگاه منهدم کنند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 470579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =