کاربران خبرآنلاین اعتقاد دارند علی مرادی باید خیلی رودتر ماجرای دروغ پیشنهاد 10 میلیون دلاری ترکیه ای ها را بازگو می کرد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ انتشار گفت و گوی علی مرادی و مهر تائید او بر شایعه ای که 14 سال قبل در پرواز تیم ملی به تهران ساخته شد و گفته شد نعیم سلیمان اغلو به حسین رضازاده پیشنهاد  پناهندگی 10 میلیون دلاری به روسها داده است ، واکنش ها و بازتاب های بسیاری داشت. این خبر به سرعت به خبر اول ورزش ایران تبدیل شد. علی مرادی در این گفت و گو درباره ماجرای آن بلوف گفته بود:«یک خبرنگار فقید چنین تصمیمی را گرفت تا از قهرمان 22 ساله تیم ملی کشورمان یک اسطوره ساخته شود. کلکی که آن زمان بسیار اثرساز شد و مثل بسیاری از بلوف های رسانه ای که هنوز هم اتفاق می افتد ، توانست کارساز بیفتد و از رضازاده یک ستاره محبوب بسازد. او اما در ادامه نتوانست این محبوبیت را حفظ کند و در سال های بعد از ان و پایان دوران قهرمانی اش به شدت این محبوبیتش را از دست داد.

انتشار این واقعیت اما حالا بعد از سال ها و تائیدش از سوی علی مرادی باعث شد تا کاربران خبرآنلاین ، واکنش های بسیاری به این گزارش داشته باشند. بسیاری از کاربران با انتقاد از رفتارهای رضازاده ، افشای این واقعیت را تائید کرده اند و گروهی از خبرنگار فقید این خبر گلایه کرده اند اما گروهی هم معتقدند علی مرادی در این 14 سال نباید سکوت می کرده و این واقعیت را باید زودتر به مردم می گفت.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 470636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    117 8
    با اینکه به عملکرد مدیریتی و سیاسی رضازاده نقدهای علمی و نه حزبی دارم ولی موافقم که جناب مرادی هم کمتر از رضازاده مقصر نیستند میدونی چیه کلا ماها خیلی مشکل داریم خیلی کار داریم که درست شیم.
  • جلال A1 ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    74 4
    واقعا متاسفم کسی که دروغ به مردم میگه و گریه میکنه که به من نمیگن پهلوان.
  • بی نام EU ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    102 4
    با دوزار پول رفت دبی تبلییغ ماهواره ای کرد اونوقت پیشنهاد ۱۰ میلیون دلاری رد کرده باشه ؟؟؟
  • مهدی جمشیدی US ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    72 4
    لطفا دوستان اظهار نظر کنند در کشور های اروپایی و امریکا اگر با مردم چنین کاری انجام دهند بعد از افشا شدن چه برخوردی با عاملان آن می شد و در کشور ما با آنها چه کاری باید کرد؟