۰ نفر
۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۹

تسنیم نوشت: معاون بهره برداری و دیسپاچینگ برق تهران گفت: در هفته پدافند غیرعامل هیچ گونه قطع برق و خاموشی در شهر تهران در بخش خانگی و عمومی نخواهیم داشت.

کامبیز ناظریان گفت: از چهارم تا دهم هر سال هفته پدافند غیرعامل تعیین شده و یکی از برنامه های این هفته کنترل تأمین برق مراکز حیاتی و حساس تهران و کل کشور است.

وی با اشاره به اینکه اگر برق این مراکز قطع شود، امکان تأمین برق خود را دارند، گفت: برای اینکه آمادگی ها را بسنجیم در یکی از روزهای هفته پدافند غیرعامل و احتمالاً شنبه، برق مناطق حساس و حیاتی برای زمان کوتاهی قطع خواهد شد تا این مراکز از برق اضطراری خود استفاده کنند.

ناظریان از اعلام اسامی مراکز حساس خودداری کرد و گفت: این مراکز طبقه بندی شده و ممکن است حتی صدا و سیما نیز در این فهرست قرار گیرد.

وی افزود: زمان اجرای این طرح طبق دستور سازمان پدافند غیرعامل است و باید مراکز تعیین شده سوخت کافی برای تأمین برق یک هفته را داشته باشد اما اجرای این طرح بای سنجش آمادگی است و در زمان کوتاهی انجام می شود.

پیش از این مشاور مدیرعامل و سرپرست دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل توزیع برق تهران بزرگ از اجرای رزمایش قطع برق و بررسی میزان آمادگی به کار مولدهای برق اضطراری مراکز حیاتی، حساس و مهم در تاریخ نهم آبان ماه خبر داد.
22539

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 471906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =