فرمانده نیروی انتظامی استان البرز: پاکسازی 10 نقطه جرم‌خیز در البرز

به گزارش ایسنا،فرمانده انتظامی استان البرز از پاکسازی 10نقطه جرم خیز در این استان خبرداد.

سرداربخشعلی کامراني صالح ، با اشاره اجراي طرح‌هاي ارتقاء امنيت اجتماعي در البرزگفت : به منظورارتقاء امنيت اجتماعي و جلوگيري از شکل گيري بسترهاي بروز جرم در استان ، طی عملیاتی 10 نقطه شهر کرج و ساوجبلاغ از لوث برخی مجرمان پاکسازی شد.
وی خاطرنشان کرد: درارتباط با اجرای این طرح‌ها بيش از 150 معتاد، سارق و ارازل و اوباش دستگير شدند.
کامرانی‌‌صالح ادامه داد : فرآيند سالم سازي جامعه و برخورد با مجرمان از مهم ترين اهداف پليس البرز بوده و اين مهم با جديت و قاطعيت در حال پيگيري است.
وی با اشاره به اهمیت سالم سازي محيط هاي عمومي افزود: در طول يک هفته گذشته طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي ويژه صنوف از سوي پليس امنيت عمومي اجرا شد و در اجراي اين طرح ها با صاحبان صنوف و اماکن تجاري متخلف برخورد شد .
فرمانده انتظامي استان البرز درادامه با اشاره به استمرار طرح‌هاي ارتقاء امنيت اجتماعي دراستان گفت : مخلان نظم و امنيت هيچ فرصتي براي عرض اندام در استان البرز ندارند .
این مسئول درادامه از دستگیری یک باند قاچاق که قصد انتقال محموله‌ای 108 کیلوگرمی حشیش به البرز داشتند خبرداد و گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در پي رصد اطلاعاتي از فعاليت باندهاي توزيع مواد مخدر، از انتقال يک محموله مواد مخدر حشيش از يکي از استان هاي جنوبي کشور به استان البرز مطلع شدند.
فرمانده نیروی انتظامی استان البرز افزود : پس از محرز شدن موضوع براي ماموران ، مبادي ورودي و خروجي استان توسط دو اکيپ از ماموران اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز تحت کنترل درآمد که در پي دريافت اطلاعات تکميلي مشخص شد محموله مورد نظر قبل از انتقال به البرز به تهران منتقل شده است.
کامرانی صالح اظهار کرد: در ادامه ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر با دريافت نيابت قضايي به مخفيگاه قاچاقچيان مواد در شهر تهران اعزام و در بازرسي از آنجا مقدار108 کيلوگرم حشيش با لفافه و هشت گرم شيشه کشف کردند.
وی در پایان گفت :در اين رابطه دو نفر قاچاقچي مواد مخدر دستگير و يک دستگاه خودروي پرايد که در حمل مواد مخدر از آن استفاده مي شد توقيف شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 471954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =