۰ نفر
۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۷

ایسنا نوشت: سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در محورهای 18 استان کشور خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهار کرد: برابر اخبار دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راه در سراسر کشور در حال حاضر در تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، ایلام، اردبیل، خوزستان،‌ چهارمحال و بختیاری، مازندران، گیلان و قزوین بارش باران گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنین در محورهای قوچان و چناران مشهد در استان خراسان رضوی، چمن بید در استان خراسان شمالی، زنجان قزوین در استان زنجان، گرمسار در استان سمنان، مریوان و بانه در استان کردستان، ارومیه تبریز و خوی ماکو در استان آذربایجان غربی، اردکان نائین در یزد و محور گیلانغرب در استان کرمانشاه نیز بارش باران گزارش شده است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: با توجه به بارش باران در این محورها لازم است رانندگان حین تردد در محورهای بارانی ضمن رعایت قوانین رانندگی در این شرایط و سرعت مطمئنه از انجام سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ و غیره خودداری کنند.

رحمانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: در حال حاضر مشکل ترافیکی در جاده‌های کشور وجود ندارد و تردد به شکل روان انجام می‌شود.

وی همچنین درباره محورهای منتهی به مناطق سیل زده به ویژه در استان ایلام نیز گفت: پلیس در این مناطق از آمادگی کامل برخوردار بوده و عوامل راهور در کنار عوامل انتظامی به نظم دهی ترافیک و تامین امنیت منطقه اقدام می‌کنند. در محورهای منتهی به این بخشها نیز گره ترافیکی خاصی وجود ندارد.

رحمانی با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و همچنین امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 472955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =