ایرنا-فرماندار کرمانشاه گفت: در حین اجرای عملیات وصل برق برخی محلات شهر کرمانشاه چهار نفر از ماموران زحمت کش اداره برق دچار برق گرفتگی شدید شدند که یک نفر آن ها به دلیل شدت جراحات فوت کرد

فرماندار کرمانشاه با اشاره به بارش 124 میلیمتری باران در این شهرستان از عصر دوشنبه تا ساعت 10 صبح امروز (جمعه) گفت: برآوردهای اولیه از وارد آمدن خسارات 42 میلیارد ریالی حکایت می کند.

فضل الله رنجبر اظهار کرد: در بخش کشاورزی 20 میلیارد ریال، راه های مواصلاتی شوسه روستایی و برخی ابنیه فنی حدود 15 میلیارد ریال؛ طرح های هادی و شبکه معابر روستایی پنج میلیارد ریال و تاسیسات برق دو میلیارد ریال خسارت وارد آمده است.

وی با اشاره به بارش های 72 ساعت اخیر در سطح این شهرستان که به 124 میلیمتر رسیده است، گفت: در این مدت حداقل 40 روستا راه ارتباطی آن ها قطع شده بود که با تلاش های صورت گرفته راه ارتباطی 30 روستا باز شد.

رنجبر افزود: هم اکنون پنج تیم عملیاتی راه و شهرسازی در بخش های مختلف شهرستان کرمانشاه مشغول بازگشایی راه های ارتباطی 10 روستای باقی مانده هستند که امیدواریم این اتفاق تا پایان امروز رخ دهد.

وی همچنین از آب گرفتگی 30 روستای شهرستان کرمانشاه نیز خبر داد و گفت: بر اثر جاری شدن سیلاب و جمع شدن آب های سطحی در شهر و برخی روستاها نزدیک به 60 واحد مسکونی دچار آبگرفتگی شد.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: برق حدود 40 روستا و تعدادی از محلات شهر کرمانشاه نیز قطع شد که ماموران اداره برق شهرستان اقدامات لازم را برای وصل مجدد آن انجام دادند.

وی یادآور شد: متاسفانه در حین اجرای عملیات وصل برق برخی محلات شهر کرمانشاه چهار نفر از ماموران زحمت کش اداره برق دچار برق گرفتگی شدید شدند که یک نفر آن ها به دلیل شدت جراحات فوت کرد و سه نفر دیگر به بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه منتقل شدند.

رنجبر تصریح کرد: به دلیل آب گرفتگی حدود 10 انبار نگهداری علوفه در فیروزآباد، ماهیدشت، کوزران و بخش مرکزی خسارت های جزئی دید.

وی یادآور شد: در 72 ساعت اخیر که شاهد بارش شدید باران بودیم 12 خانوار عشایری که در سیلاب گرفتار شده بودند با تلاش نیروهای امدادی نظیر هلال احمر، بخشداری های تابعه و امور عشایری نجات پیدا کرده و به جای امن منتقل شدند.

رنجبر در پایان با عادی دانستن شرایط فعلی کرمانشاه گفت: شب گذشته نیز جلسه ستاد بحران شهرستان با حضور دستگاه های عضو برگزار شد و ضمن اعلام حالت آماده باش، تصمیمات لازم برای کنترل و مدیریت کار اتخاذ گردید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 473115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هموطن A1 ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    4 0
    هنگاميكه پشت پنجره ها در خانه و يا محل كار در محيطي مفرح و گرم بارش رحمت الهي را نظاره گر هستيم عده‌اي هم جان بر كف در تلاشند تا مردم در رفاه باشند بعنوان يك هموطن به خانواده محترم آن بزرگوار كه بر اثر برق گرفتگي جان خود تسليم كرده عرض تسليت دارم و آرزوي سلامتي براي همه عزيزان زحمتكش كه شبانه روز در تلاشند و متاسفانه وقتي اتفاقي برايشان مي‌افتد از ايشان ياد ميكنند.چه خوب است زحمات ايشان به تصوير كشيده شود