۰ نفر
۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۷

ایسنا نوشت:شرکت‌ها از عدم آگاهی مصرف‌کنندگان سوء‌استفاده کرده و این جریمه را پرداخت نمی‌کنند.

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: باید با خودروسازان و وارد‌کنندگانی که به وظایف قانونی خود عمل نمی‌کنند برخورد شود.

محمد جعفری اظهار کرد: طبق اعلام صورت گرفته خودروسازان و وارد‌کنندگان خودرو از پرداخت جریمه توقف خودروها در تعمیرگاه‌هایشان، خودداری می‌کنند.

وی با بیان این‌که این در حالی است که در قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو، خودروسازان و وارد‌کنندگان ملزم به پرداخت این جریمه شدند، خاطر نشان کرد: با این حال این شرکت‌ها از عدم آگاهی مصرف‌کنندگان سوء‌استفاده کرده و این جریمه را پرداخت نمی‌کنند.

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ادامه داد: در حال حاضر حقوق مصرف‌کنندگان خودرو از یکسو به دلیل پایین‌بودن کیفیت خودروهای داخلی و بالا‌بودن قیمت خودروهای خارجی و از سوی دیگر به دلیل نامناسب بودن خدمات پس از فروش این خودروها، تضییع می‌شود.

جعفری افزود: علاوه بر تخلفاتی چون پرداخت نکردن جریمه هاب خودرو، کمبود قطعه و عدم رفع عیب مناسب خودروها از جمله مشکلات رایج در شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان و وارد‌کنندگان خودرو است.

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با بیان این‌که امیدواریم دستگاه‌های مسوول با چنین تخلفاتی برخورد کنند، تصریح کرد: باید با اطلاع‌رسانی گسترده مصرف‌کنندگان از حقوق قانونی‌شان در حوزه خدمات خودرویی آگاه کرد تا خودروسازان و وارد‌کنندگان خودرو نتوانند از عدم آگاهی مصرف‌کنندگان سوء‌استفاده کنند.

 

3535

کد خبر 473252

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mohsen EU ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    ای بابا
  • سید رضا RO ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    سلام سال 92 شکایتی از سایپا به سازمان حمایت از تولید کننده ارسال داشتم متاسفانه بعد از یک سال رفت و امد به من گفتند ما نمی توانیم کاری انجام بدهیم و جالب اینجاست با توهین منو از ساختمان بیرون کردند الان چی شد که سازمان داره همچین حرفی می زنه خدا می دونه ؟

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین