ایران نوشت:ساعت 22 شب دهم فروردین ماه سال جاری صدای فریادهای زنانه و مردانه‌ای سکوت شبانگاهی در روستای لوت پیغمبر از توابع شهریار را شکست و جنایتی خونین رخ داد.

 روستائیان که در خانه‌هایشان بودند با شنیدن فریادهای کمک خواهی از خانه خارج شدند و خود را با صحنه هولناک قتل یک برادر و خواهر و زخمی شدن دو تن دیگر از اهالی روستا روبه‌رو دیدند و همزمان قاتل قمه‌کش را محاصره کردند.

درگیری مرگبار خیلی زود به کارآگاهان پلیس مخابره شد و دقایقی نگذشته بود که بازپرش کشیک قتل نیز پای در قتلگاه گذاشت و در بین حلقه اهالی روستا دست به تحقیقات میدانی زد. تیم جنایی در تحقیقات نخست پی برد قربانیان حادثه که برادر و خواهر هستند به نام‌های حمیدرضا 24 ساله و مریم 28 ساله هستند. کارآگاهان در جریان تحقیقات از امید که توسط اهالی روستا دستگیر شده بود پی بردند که داماد خانواده دست به این جنایت خونین زده است.

همین سرنخ کافی بود تا پلیس برای دستگیری داماد خانواده که یاسر معروف به امیر 25 ساله است وارد عمل شوند. فردای آن روز یاسر در یک عملیات ضربتی دستگیر شد و در بازجویی‌ها قتل همسرش به نام مریم را به گردن گرفت و گفت: مدت‌ها بود که با مریم اختلاف داشتم و به رفتارهای مرموز او شک کردم. 

وی افزود: ابتدا رفت و آمدهای وی را تحت‌نظر گرفتم و دیدم با مردی رابطه‌ پنهانی دارد. خیلی ناراحت شدم و نقشه قتل او را طراحی کردم. از دوستم امید خواستم که در قتل همسرم به من کمک کند. عصر روز حادثه امید از من خواست که برایش مشروبات الکلی بگیرم. او پس از مصرف مشروبات الکلی خواست که به خانه پدرزنم در روستای لوت برویم. شب وقتی آنجا رسیدیم ابتدا امید زنگ در خانه را به صدا درآورد که مادر زنم در را به رویش باز کرد، همزمان من به زور وارد خانه شدم، حبیب برادرزنم از خانه بیرون آمد. بلافاصله با قمه او را زخمی کردم سپس مردی به نام اکبر که میهمان آنان بود از خانه بیرون آمد که او را نیز با قمه زخمی کردم و برای کشتن مریم وارد اتاق‌ها شدم و با قمه وی را کشتم. وقتی می‌خواستم با دوستم از خانه پدرزنم فرار کنیم ناگهان برادرزنم حمیدرضا که بیرون بود وارد خانه شد همزمان امید قمه را که دست من بود، گرفت و او را کشت.

با اعترافات داماد خانواده، امید نیز قتل حمیدرضا را به گردن گرفت و گفت: آن شب من مشروبات الکلی مصرف کرده بودم و حالت عادی نداشتم باور کنید نفهمیدم دارم چکار می‌کنم.

صبح دیروز، داماد خانواده با دوستش در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی قربان زاده و دو قاضی مستشار تحت محاکمه قرار گرفتند. در ابتدای جلسه اولیای دم خواهان قصاص هر دو قاتل شدند.

یاسر داماد خانواده در آخرین دفاع گفت: از شب جنایت هیچی به یاد ندارم. باور کنید آن شب با دوستم مشروبات الکلی مصرف کردیم و هدفم از رفتن به خانه پدرزنم تنها برای صحبت کردن بود. نمی‌دانم چه شد که این جنایت رقم خورد. امید نیز در آخرین دفاع اعترافاتش را در مراحل بازجویی پس گرفت و قتل را انکار کرد و گفت: من حمیدرضا را نکشتم تنها با او همراه بودم و یاسر خودش او را به قتل رساند.

بنابر این گزارش، در پایان جلسه محاکمه سه قاضی عالیرتبه برای صدور رأی نهایی با هم وارد شور شدند.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 473558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =