سرهنگ فرمانی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از آغاز زود هنگام طرح زمستانی در استان خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ،سرهنگ عباس فرماني گفت : امسال طرح زمستاني نسبت به سال هاي گذشته زودتر برگزار و از 15 آذر آغاز خواهد شد که طي آن، پرسنل پليس راه به طور شبانه روزي در گردنه هاي برف گير استان حاضر بوده و به امدادرساني مشغول خواهند بود.

وي ادامه داد: مجموعه پليس راه استان تمامي هماهنگي هاي لازم با ادارات و نهادهاي درگير در امر ترافيک را انجام داده و با تمام نيروي انساني و خودرويي تحت اختيار خود، آمادگي لازم به منظور اجراي طرح زمستاني و خدمت رساني به مردم استان رادارد.

سرهنگ فرماني با اشاره به کوهستاني بودن منطقه و احتمال بارش مستمر نزولات آسماني خطاب به شهروندان گفت: مردم بايد همواره تجهيزات ايمني و زمستاني را به همراه داشته باشند و قبل از آغاز سفر، علاوه بر پيش آگاهي از چگونگي آب و هوا، مدت زمان سفر و سالم بودن سيستم گرمايشي و تجهيزات داخل خودرو، مطمئن شوند روشن کردن چراغ ها و رعايت حداکثرفاصله ولي در مه حتما بايد رعايت شود.

اين مقام انتظامي با تاکيد براينکه رانندگان در سربالايي ها و پيچ ها، حتما با دنده سنگين حرکت و از تعويض سريع دنده، خودداري کنند ، افزود : رانندگان بايد از تغيير مسير و ترمزهاي ناگهاني پرهيز کرده و قوانين و مقررات را بيش از پيش رعايت و تمامي افرادي که قصد سفر در فصل سرما را دارند، بايد با مديريت مناسب سفر، علاوه بر به همراه داشتن خوراکي هاي مناسب از نوع خشک، البسه گرم هم به همراه داشته باشند.

رئيس پليس راه آذربايجان غربي خاطر نشان کرد: اهميت دادن به توصيه هاي پليسي و رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي ضامن سلامتي رانندگان و متضمن پيشگيري از هر گونه سانحه تلخ رانندگي است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 473952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =