شهرداری تهران فروخت: 80 هزار متر از زمین های ممنوعه عباس آباد

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مصادیق متعددی از تخلف سازمان ها و شرکت‌های شهرداری تهران وجود دارد، اعلام کرد: یکی از این موارد، فروش 80 هزار و 25 متر از اراضی ممنوعه عباس آباد در سال 90 است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رحمت اله حافظی در جلسه ارائه گزارش حسابرس شورا از عملکرد مالی شرکت نوسازی عباس آباد، با اشاره به بند چهار این گزارش ، گفت: شورای عالی معماری و شهرسازی در سال 84 مصوبه ای داشته که به استناد این مصوبه هرگونه خرید و فروش، واگذاری، تملک و تصرف در اراضی عباس آباد ممنوع است.

وی با بیان اینکه این مصوبه در سال 85 ابلاغ شده است، گفت: بر اساس گزارش حسابرس شورا در سال 90 حدود 80 هزار متر از این املاک به صورت غیرقانونی فروخته شده است. این اقدام قابل قبول نیست، چگونه می توانیم این مساله را بپذیریم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، با تاکید بر اینکه مصادیقی متعددی در خصوص عملکرد نامناسب شرکت ها و سازمان های شهرداری تهران وجود دارد، افزود: شهرداری با این تخلفات و بی توجهی به مصوبات بالادست، از شورا می خواهد تا برای بازپس گرفتن اراضی عباس آباد به شهرداری کمک کنیم.

حافظی گفت: شهرداری تهران مکلف است نسبت به این تخلف و سایر تخلفات مندرج در گزارش حسابرس پاسخگو باشد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 474160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    12 0
    شهرداری دولت پاکدستان را رو سفید کرده
  • بی نام IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    9 0
    هیچ کس نمی خواد جلوی شهرداری رو بگیره ؟
  • بی نام RO ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    12 0
    آقای چمران جواب بدهد لطفا.