کاربران مشکلات خود را برای پیگیری اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته کاربران با گذاشتن کامنت در صفحه مشکلات مردم، خواستار رسیدگی به آنها شدند. در جدول زیر این مشکلات آورده شده است:

 

ردیف

موضوع

شرح موضوع

1

شهری

- لطفا از وضعیت چنارهای ولیعصر گزارشی تهیه کنید ، خواهش می کنم جدی بگیرید چون وضعیت تمام این درختان بسیار بد است کمی تحقیق کنید متوجه خواهید شد تا چند سال آینده این درختان به نصف خواهد رسید ، متاسفانه رسانه ها همیشه عکس العمل شان بعد از نابودی است مثل دریاچه ارومیه......

- با سلام خواهشمند است به شهرداری اعلام فرمایید خیابان فلسطین علی الخصوص فلسطین جنوبی که جوبهای پهن آن با وجود درختان زیبایی که درون آن است وضعیت اسفباری دارند هم از لحاظ جدول کشی و هم از لحاظ نظافت واقعا چهره شهر رو نازیبا کردن خواهشمند است حتما رسیدگی فرمایید. تشکر

2

آموزش

- من آموزگار مقطع کارودانش هستم. تابستان امسال با زبان روزه برای کلاس های جبرانی تابستان تدریس داشتم. اما با گذشت دو ماه از کلاس ها هنوز دستمزد و حقوق ما پرداخت نشده و این درحالی است که اموزش و پروش از تمامی دانش آموزان برای شرکت در این کلاس های جبرانی شهریه دریافت کرده و مشکلی برای پرداخت حقوق ما ندارد. سال گذشته نیز برای کلاس های کارورزی در شهریور ماه کلاس درس داشتم که امسال تنها 30 حقوق ما پرداخت شد و الباقی به زمان دیگر که هیچ وقت نخواهد رسید موکول شد. ممنونم که پیگیر هستید.

- با سلام مدرسه راهنمایی ابوریحان مدرسه دولتیواقع در خیابان گلستان جنب پارک فدکالبته تابلوی مدرسه نوشته دبیرستان خانواده ها و دانش آموزان را تهدید کرده که اگر چنانچه مبلغ حداقل 300 هزارتومان به مدرسه ندهند از نشستن بچه هایی که پول ندن روی نیمکت کلاس،دادن ورقه امتحانی بصورت کپی واستفاده از سرویس بهداشتی و....محروم میگردین، وروز قبل آن دسته از دانش آموزانی که نتونستن پول بدن برنامه امتحانی بهشون ندادن واین است ،احتمالا اگر این موضوع را پیگیری نکنین ناچاراً به خرگزاریهای ماهواره ای بیگانه ایمیل خواهیم زد و...500دانش آموز جمعاً میشه 150میلیون و.....مدیر مدرسه مهربانی وناظم مدرسه امانی ،این دونفر هرروز بچه رو تهدید میکنن وبچه های مردم دچار استرس واضطراب ومریضی شدن و.....

3

مخابرات

سلام و شاد باشيد من حدود شش سال است كه در ابهر تلفن ثابت ثبت نام كردم و به مخابرات اعلام مي دارد كه خط نداريم و بايد زير ساخت توسعه يابد در صورتي كه در اين چند هيچ گونه اقدامي مبني بر توسعه خطوط نكرده و متقاضيان هر روز اضافه مي گردند و رييس مخابرات به جاي جذب اعتبار براي توسعه ففقط در صدد حفظ جايگاه رياست مي باشد چرا كه تلاش مسولين بايد در جهت جذب اعتبار و اعلام مشكلات به رده هاي بالا باشد نه اينكه فقط رييس هاي خود را راضي و مردم را ناراضي نگه دارند و اعلان مي دارند كه تلفن ثابت براي شركت سودهي ندارد خواهشمند است پيگيري و به مسولين رده بالا منعكس نماييد با تشكر

4

تامین اجتماعی

با سلام اینجانب بازنشسته تامین اجتماعی هستم . بعد از اعلام خبر اعطای وام 3میلیون تومانی توسط تامین اجتماعی به بانک رفاه شهر خودبندرانزلی که پرونده اینجانب در آنجا هست مراجعه کردم که متصدی بانک اعلام کرد هنوز دستورالعمل و بخش نامه مربوط به اعطای این وام به ما ابلاغ نشده است.بعد از مراجعه به سازمان تامین اجتماعی نیز با جمله ی مشابه که هنوز دستورالعملی برای معرفی اشخاص به بانک به ما ابلاغ نشده روبه رو شدم. خواهشمند است پیگیری لازم در خصوص تاریخ دقیق اعطای این وام و اینکه از چه زمانی اشخاص میتوانند به شعب بانک رفاه برای دریافت این وام مراجعه کنند را اطلاع رسانی کنید. از زحمات و توجه شما سپاسگذارم.

 

 

 

 

 

45232

 

کد خبر 474786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
    0 0
    سلام در مورد دلایل مسکوت بودن قانون بازنشستگی پیش ازموعد بدون ارفاقی وباارفاق گزارش کامل تهیه کنید تکلیف آندسته از کارمندان که تقاضای بازنشستگی پیش ازموعد به اداره متبوعه داده و موافقت نیز شده اما سازمان بازنشستگی با آن هنوز موافقت نمی کند . برخی افراد که بالای 26 سال سابقه هم دارند نمی خواهند ادامه کاربدهند چرا اینها زودتر بازنشسته نمی شوند خواهشمند است این بحث را جدی پیگیری کنید چون مشکل بسیاری از کارکنان است
  • علی A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
    3 0
    باسلام به نظرمن بهترنیست روش پرداخت وام قرض الحسنه تامین اجتمایی همانند سازمان بازنشستگی کشوری ازطریق سایت سازمان ثبت نام صورت می گرفت وبه نوبت پرداخت می شد. دراین صورت حق کسی ضایع نمی شد. ودکان کانون تعطیل می شد.