پرسپولیس و ذوب آهن در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2-0 به سود ذوب آهن به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دو تیم ذوب آهن و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جا حذفی در فولادشهر به مصاف هم رفتند. پرسپولیس در حالی به فولاد شهر رفت که پنج بازیکن خود را دراختیار نداشت.سوشا مکانی و مهدی طارمی بخاطر محرومیت و رامین رضاییان هم به علت مصدومیت این بازی را ازدست دادند.
ذوب آهن بازی را خوب شروع کرد و حملاتی روی دروازه پرسپولیس تدارک دید اما مهمترین اتفاق این بازی در دقیقه 22 رخ داد و توپی پشت دفاع پرسپولیس فرستاده شد و کاوه رضایی در حال تک به تک شدن بود که ایمان صادقی دروازه بان پرسپولیس از محوطه جریمه بیرون آمد. رضایی قصد داشت با چیپ دروازه گلر پرسپولیس که از هجده قدم بیرون آمده بود باز کند اما توپ به سینه صادقی برخورد کرد که داور تشخیص داد او با دست توپ را متوقف کرده و او را اخراج کرد تا پرسپولیس خیلی زود 10 نفره شود. در پی اخراج صادقی،مسلمان از بازی خارج شد و قدیمی پور دروازه بان سوم پرسپولیس وارد میدان شد. پرسپولیس بعد از ده نفره شدن با انگیزه بیشتری به بازی ادامه داد و توانست چند موقعیتی روی دروازه ذوب آهن به وجود بیاورد و نیمه اول با نتیجه بدون گل به پایان رسید.
با شروع نیمه دوم باز این ذوب آهن بود که فشار را روی دروازه پرسپولیس آورد اما برانکو در نیمه دوم دفاعی چند لایه چید و مهاجمان ذوب آهن نتوانستند از آن عبور کنند.در نیمه دوم بازی با سرعت بیشتری پیگیری شد. در دقیقه 58 محسن بنگر می توانست دروازه ذوب آهن را باز کند که شوت او با فاصله اندک از کنار دروازه به اوت رفت. بازی پایاپای و با سرعت بالا در جریان بود که مهدی رجب زاده در برخوردی با فرشاد احمدزاده درون محوطه پرسپولیس سرنگون شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. بازیکنان ذوب اهن که نتوانستند از دفاع چند لایه پرسپولیس عبور کنند رو به شوت های از راه دور آوردند که قاسم حدادی فر چند بازی دروازه پرسپولیس را با شوت های خود تهدید کرد. در دقیقه 79 بازی کمال کامیابی نیا از فاصله 30 متری ضربه جیپی روانه دروازه ذوب آهن کرد که توپ او به تیر افقی خورد. در ده دقیقه آخر بازی ذوب آهن فشارش را روی دروازه پرسپولیس آورد اما دفاع منطقی پرسپولیسی ها و واکنش خوب قدیمی پور مانع از گلزنی ذوبی ها شد و 9 دقیقه هم بدون گل به پایان رسید تا دو تیم به مصاف وقت های اضافه بروند.
با شروع نیمه اول وقت های اضافه پرسپولیس به دفاع رفت و چشم به ضد حملات دوخته بود.پرسپولیسی ها در ضد حمله کم تعداد بودند و در دقیقه 95 عالیشاه موقعیت گلزنی داشت که ضربه او از بالا دروازه به بیرون رفت. در ادامه وقت های اضافه بیشتر بازی در میانه میدان برگزار شد و دو تیم نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه ها به وجود بیاورند. در نیمه دوم وقت های اضافه با توجه به لاک دفاعی پرسپولیس، بیشتر بازیکنان ذوب آهن در زمین پرسپولیس بودند که در دقیقه 108 مرتضی تبریزی روی اشتباه قدیمی پور توانست دروازه پرسپولیس را باز کند. بعد از گل ذوب آهن پرسپولیس از لاک دفاعی بیرون آمد. در دقیقه 111 بازی قاسم حدادی فر شوتی روانه دروازه پرسپولیس کرد با برخورد به دیرک روی خط دروازه فرود آمد. در دقیقه 115 حدادی فر دفاع پرسپولیس را برهم ریخت و رضا شکاری که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود در مصاف تک به تک دروازه پرسپولیس را باز کرد. این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید و به مرحله بعد صعود کرد.

 

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 474976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =