استخدام دانشجویان در دانشگاه فرهنگی انجام می شود و دانشجویان نباید نگران این موضوع باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی کاربران فرهنگی مشکلات خود را در صفحه مشکلات مردم مطرح کردند. در همین باره روابط عمومی وزارتخانه پاسخ هایی را ارسال کرده است که در جدول زیر آورده شده است:

 

سوال

پاسخ

ما فرهنگیان متقاضی بازنشستگی پیش از موعد منتظر صدور حکم هستیم,وزارت اموزش وپرورش خواهشا زودتر اقدام کنید.خبر انلاین تورو خدا بذار اینو که پیگیری بشه.

بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان یک موضوع دوسویه است، ابتدا باید درخواست همکار فرهنگی ارائه شود، سپس با توجه به شرایط آن منطقه آموزشی موضوع بازنشستگی بررسی می‌ شود که اگر با آن موافقت شود، مرحله سومی نیز وجود دارد و آن این است که از رئیس جمهور درخواست می‌کنیم با بازنشستگی پیش از موعد این تعداد از فرهنگیان موافقت کند. بنابراین وقتی بازنشستگی پیش از موعد در سطح وسیع نباشد به‌لحاظ تأمین اعتبار فشار زیادی به آموزش و پرورش وارد نمی‌شود. بنابراین لازمه بازنشستگی پیش از موعد درخواست فرهنگیان و موافقت وزارتخانه است، موافقت وزارت خانه هم منوط به این است که با بازنشستگی این افراد مشکلی به‌لحاظ نیروی انسانی ایجاد نشود.

 

تسریع در استخدام ورودی های 93 دانشگاه فرهنگیان

برای استخدام این فرهنگیان بحث تعهد خدمت هنوز حل نشده است. برای همین  وزارت آموزش و پرورش به دنبال کسب مجوزهای مربوط از سازمان برنامه و بودجه است اما نباید دانشجویان نگران باشند چون وزارتخانه در هر زمان به نیروی تحصیل کرده نیاز دارد و از طرفی برنامه آموزش و پرورش جذب نیرو از همین دانشگاه است .

استخدام قراردادی های آموزش وپرورش به کجا رسیده خواهشند است پیگیری کنید

استخدام در گروی کسب ردیف‌های استخدامی است که خوشبختانه آزمونی در این باره برگزار شد و نتایج اعلام می شود.

 

45232

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 475655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس غنی پور گنجی RU ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    باسلام احترام اینجانب به دلیل نارسایی قلبی اسفند ماه 93 بازنشست شده ام واز شما وزیرمحترم ودلسوز آموزش وپرورش خواهش میکنم به مشکلات بازنشستگان رسیدگی شود باتشکر به نمایندگی از بازنشستگان