تشکیل ستاد رفع آب گرفتگی خیابان ها در شهرداری تهران/ نقاط مشکل ساز شهر شناسایی می شوند

مشکلات مردم در روزها و شبهای بارانی پایتخت و گلایه آنها از راهبندان در خیابانها و آب گرفتگی در معابر، شهرداری تهران را بر آن داشته در اقدامی ضربتی، ستاد رفع آب گرفتگی خیابانها را تشکیل دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شهرداری تهران که در روزهای اخیر و پس از بارندگی های هفته جاری با انتقادات زیادی در ساماندهی به خیابانها مواجه بود، اعلام کرد طرح ضربتی رفع آبگرفتگی در خیابانها را در دستور کار خود قرار داده.
در همین راستا شهردار منطقه8، از اجراي طرح ضربتي رفع آبگرفتگي معابر در شرق تهران همزمان با شروع فصل بارش ها خبر داد.
بهمن نوری با اعلام این مطلب گفت: هم چنین در نقاط حساس و آبگیر، خودرو و تجهیزات 137 مستقر شده است وبه صورت مداوم مدیران حوزه خدمات شهری و اجرایی کنترل مستمر در سطح نواحی را دارند.
او با اشاره به آمادگی کامل نیروهای عملیاتی و خدمات شهری این منطقه در مواجه با آبگرفتگی های احتمالی ناشی از بارش باران، تلاش هاي صورت گرفته به منظور شناسايي معابر و مكان هاي مشكل ساز در فصل بارندگي با هدف كاهش مشكلات شهروندان را موثر اعلام کرد.
شهردار منطقه8، رفع مشكل آبگرفتگي و ساماندهي آب هاي سطحي را مهم خواند و گفت: اين مهم از اولويت هايي است كه از سوي مديريت شهري تاكيد زيادي بر آن شده است.
او اظهار امیدواری کرد مشكل آبگرفتگي ناشي از بارندگی در معابر به صورت جدي رفع و شهروندان در این خصوص با مشكل مواجه نشوند.
نوری، از شهروندان خواست که با نیروهای ستاد آبگرفتگی و عوامل شهرداری در پاکسازی معابر و خیابانها همکاری لازم را داشته باشند.

 

۴۵۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 474716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابوالفضل IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
    0 0
    ه امکانات تهران بندعباس با این ردآمد نجومی و سرمایه گذاری خارجی و داخلی شبیه یه روستای بهم ریخته اس متاسفم برای مسولان شهرم و کشورم
  • بی نام A1 ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
    0 0
    فقط شناسایی شد و نه بیشتر