اولین فستیوال ملی فوتبال پایه دختران در البرز پایان یافت

با برگزاری مراسم اختتامیه اولین فستیوال ملی فوتبال پایه دختران کشور در استان البرز پایان یافت.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی هیئت فوتبال استان البرز؛ این مراسم با حضور رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، دکتر علیزاده رئیس آکادمی ملی فوتبال، نادر وادی خیل معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و الهه عرب عامری مسئول کمیته بانوان فدراسیون فوتبال برگزار شد که طی آن با اهدای لوح و مدال به تمام تیم ها و دختران شرکت کننده از استان های کشور بدرقه ای شایسته از همراهی و حضور آنها به عمل آمد.
در این فستیوال کشوری ۲۶ تیم رده سنی ۱۲ سال دختران کشور به مدت دو روز در قالب برنامه های آموزشی و فرهنگی فارغ از ثبت نتیجه برد و باخت با هم به رقابت پرداختند تا نفرات نخبه و برتر این رده سنی انتخاب وبه تیم های ملی پایه کشور معرفی شوند.
نایب رئیس هیئت فوتبال استان البرز در این ارتباط گفت: پس از میزبانی از فستیوال پسران در کمتر از یک ماه پذیرای فستیوال دختران کشور در استان البرز بودیم تا نشان دهیم این استان در برگزاری رویدادهای کشوری فوتبال توانایی بالایی دارد.
وی با اشاره به رضایت تیم های حاضر از نحوه میزبانی و برگزاری مسابقات اظهار کرد: خوشبختانه نحوه پذیرایی واسکان و برگزاری رقابت ها به گونه ای بود که رضایتمندی تیم های حاضر را به دنبال داشت و استان های مختلف با خاطره ای خوش از اولین دوره رقابت ها البرز را ترک کردند.
بهروز یمینی در ادامه افزود: برگزاری اولین فستیوال کشوری دختران اقدامی بسیار ارزشمند و اثرگذار برای فوتبال کشور است و می تواند جهشی محسوس در بعد کمی و کیفی برای فوتبال دختران کشور ایجاد کند.
وی گفت: آکادمی ملی فوتبال ایران با یک برنامه مدون این مسابقات را پایه ریزی کرد و برای نخستین بار شاهد برگزاری یک فستیوال بزرگ و با نظم در رده سنی دختران بودیم.
یمینی در پایان تصریح کرد: در این فستیوال علاوه بر انجام مسابقه میان آینده سازان فوتبال کشور در یک برنامه متنوع دختران نونهال در کلاس های آموزشی مختلف و برنامه های فرهنگی نیز مشارکت داشتند تا در ابعاد مختلف مورد آموزش، یادگیری و سنجش قرار گیرند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 475680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =