زارع خبر داد:  برگزاری دوره های آموزشی مدیریت زمان و امنیت در سازمان فاوا

قائم مقام و معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج از برگزاری دوره های آموزشی مدیریت زمان و امنیت در این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،محمد زارع با اعلام این خبر گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده در جدول آموزشی سازمان، دوره آموزشی مدیریت زمان و امنیت در حوزه IT برگزار شد.
این مسئول افزود: نخستین جلسه دوره آموزشی امنیت با حضور کارشناسان حوزه های مختلف سازمان برگزار شد. هدف از برگزاری دوره آموزشی امنیت (Security + )، آشنایی کارکنان با مسایل امنیتی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بوده است.
وی افزود: این دوره آموزشی به مدت 20 ساعت طی چهار جلسه پنج ساعته با رویکرد ارتقای سطح آگاهی پرسنل نسبت به راهکارهای امنیتی برای حفاظت از داده ها و اطلاعات برگزار شد.
زارع با اشاره به اهمیت آشنایی با راهبردهای امنیتی و نقاط آسیب پذیر در این حوزه گفت: به دنبال اجرای پروژه های مختلف امنیتی در سازمان، آموزش کارکنان در این حوزه نیز در دستور کار قرار گرفت تا سطح امنیت و رعایت اصول اساسی در این حوزه بهبود یابد.
قائم مقام و معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان فاوا تاکید کرد: برگزاری دوره های آموزشی تخصصی به صورت مجزا برای هر حوزه مدتی است در سازمان فاوا دنبال می شود و برگزاری دوره های عمومی مانند امنیت نیز در کنار دوره های تخصصی جزء برنامه های سازمان است. دوره آموزشی مدیریت زمان نیز یکی دیگر از این دوره های عمومی بوده است که با حضور مدیران سازمان برگزار شد.
وی تصریح کرد: بر اساس نیازسنجی های انجام شده در سازمان، جدولی برای برگزاری دوره های آموزشی تهیه شده که بر اساس آن دوره ها ارایه می شوند. با توجه به اینکه بحث زمان در اجرای پروژه های سازمانی اهمیت ویژه ای دارد، توجه به مساله کنترل بهینه زمان و اثر آن در افزایش کارایی و اثربخشی و افزایش منابع درآمدی سازمان در دوره مدیریت زمان آموزش داده شد.
این دوره در دو جلسه به مدت 8 ساعت برگزار شد و در پایان تمامی دوره ها در سازمان آزمون برگزار شده و به شرکت کنندگان در دوره آموزشی مدرک اعطاء خواهد شد.
گفتنی است، دوره آموزشی تخصصی Network+ و Sql نیز جزء دوره های تخصصی بود که پیش از این در سازمان برگزار شده بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 475696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =