به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید مهدی ابطحی در نشست خبری نمایشگاه تخصصی بازاریابی و تبلیغات MADEX 2015 گفت: «اين نمايشگاه به همراه كارگاهها و پنلهاي تخصصي در زمينه بازاريابي و تبليغات از 24تا 27 آبان با همكاري وزارت صنعت، معدن و تجارت ، سازمان مديريت صنعتي،اتاق بازرگاني ايران و دانشگاههاي صنعتي شريف ، شهيد بهشتي و علامه طباطبايي هاي برگزار ميشود.»
وی ادامه داد: «نمايشگاه تخصصي بازيابي اولين بار در كشور با اين روش انجام برگزار مي شود و با هدف همگرايي هرچه بيشتر دانشگاه و صنعت تبلیغات عملياتي مي شود.»
مدیر کارگروه بازاریابی و تبلیغات مرکز پژوهش های کاربردی دانشکده مدیریت در ادامه این نشست افزود: «در اين نمايشگاه چهار گروه شركت ميكنند كه بخش نخست شركتهاي تبليغاتي و بازاريابي هستند كه بصورت علمي و حرفهايي فعاليت ميكنند، بخش دوم نیز واحدهاي بازاريابي شركتهاي بزرگ توليدي و خدماتي خواهند بود. بخش سوم این نمایش گاه هم به شركتهاي انتشاراتي فعال در حوزه بازاريابي صنعتي اختصاص یافته که در اين گروه شركتهايي كه در حوزه نشر سوژههاي تبليغاتي فعال هستند، قرار گرفته اند و در آخر نیز دانشگاهها و سازمانهاي مرتبط مانند دانشگاههاي صنعتي شريف و بهشتي و ... مشارکت خواهند داشت.»
به گفته ابطحي، برگزار كننده این نمایشگاه مركز پژوهشهاي كاربردي و كارگروه بازار و تبليغات است كه قرار است اين نمايشگاه به صورت سالیانه و هر بار همراه ارتقا کمی و کیفی در نحوه حضور شرکت ها و برگزاری، برپا کند.
هدف شورای سیاست گذاری از برگزاری نمایشگاه تخصصی بازار یابی و تبلیغات MADEX 2015 طبق سند راهبرد علمی کشور ایجاد پیوند بین دست آوردهاي تجربي و فضای علمي دانشگاه است.
در پايان ابطحي عنوان كرد: «بازاريابي زيرمجموعه اقتصاد خلاق و دانش محور است که هدف اصلي آن ارتباط دانشجوها و انديشمندان با بازار كار است .»
نمایشگاه تخصصی بازار یابی و تبلیغات به همراه كارگاهها و پنلهاي تخصصي در زمينه بازاريابي و تبليغات از 24تا 27 آبان در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواد شد که بازدید از آن از زمان افتتاحیه تا پایان نمایشگاه رایگان و برای عموم آزاد است.
22339
نظر شما