ایران نوشت: 17 آبان ماه سال جاری خبر گم شدن پسر 23 ساله‌ای به مأموران کلانتری خانی‌آباد اطلاع داده شد.

بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد کامران مدتی به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده و در همان روز حادثه از خانه خارج شده و دیگر برنگشته است.
بدین ترتیب مأموران به ردیابی پسر جوان پرداخته تا اثری از وی پیدا کنند اما دو روز پس از این خبر، اتفاق عجیبی در خانواده کامران رخ داد که پلیس را با یک معما روبه‌رو کرد.
مرگ مشکوک پدر خانواده
همزمان با تحقیقات پلیس برای پیدا شدن پسر گمشده خبر عجیبی به بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران اطلاع داده شد.ساعت ده ونیم شب 19 آبان ماه سال جاری ناگهان صدای افتادن، در ساختمان مسکونی منطقه خانی‌آباد پیچیده شد.بدین ترتیب همسایه‌ها بلافاصله از خانه‌هایشان بیرون دویدند و با صحنه‌ تلخی روبه‌رو شدند. جسد غرق در خون مرد 55 ساله جلوی خانه‌شان همه را شوکه کرده بود.اعضای خانواده این مرد باور نمی‌کردند پدرشان دست به خودکشی زده و از ساختمان خودش را به پایین پرت کرده است.این در حالی بود که ماجرای این مرگ خودخواسته به بازپرس ویژه قتل تهران گزارش شد.

تکنیسین‌های اورژانس و پزشکی قانونی با معاینه پیکر بی‌جان، مرگ وی را تأیید و جسد را به پزشکی قانونی منتقل کردند.بدین ترتیب مأموران رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند و با گره کور دو پرونده مرموز در این خانواده روبه‌رو شدند.

تحقیقات نشان می‌داد «سعید» پدر «کامران» است که چندی قبل خبر گم شدن فرزندش را به پلیس اطلاع دادند.با به دست آمدن این سرنخ مأموران به رازگشایی این پرونده پرداختند.یکی از اعضای این خانواده در بازجویی‌ها به کارآگاهان گفت: مدتی بود که پدرم با کامران به خاطر اعتیادش درگیر بود و اختلاف داشتند که پس از آن کامران ناپدید شد و دیگر اثری از او نبود. شوهرم درحالت خوبی قرار نداشت و خیلی ناراحت بود. او کامران را خیلی دوست داشت و امروز به خاطر عذاب وجدان اقدام به خودکشی کرده است.
با اظهارات وی پلیس بار دیگر به دنبال ردی از کامران بود تا شاید گره‌ای از این پرونده باز شود که ناگهان مادر خانواده اعتراف عجیبی کرد و پرده از جنایت خونین شوهرش برداشت.
اعترافات مرد 55 ساله قبل از خودکشی
زن غمزده که هنوز باور ندارد همسر و پسرش را از دست داده است در بازجویی‌ها به پلیس گفت ساعتی قبل از باخبر شدن مرگ همسرم، سعید وقتی از محل کارش به خانه آمد اعتراف دردناکی کرد. او به من گفت: همان روز 17 آبان ماه پسرم کامران به ساختمان نیمه‌کاره پدرش که درحال ساخت است و چند کوچه با ما فاصله دارد رفته و تقاضای پول کرده است.همسرم نیز به خاطر اعتیاد با پسرم درگیر شده و وقتی کامران به روی او چاقو کشیده او هم برای دفاع از خودش با پتک بر سرش زده که همان باعث مرگ وی شده است.
این زن سیاهپوش ادامه داد: همسرم قبل از مرگ گفت در همان روز جنازه پسرم را زیر راه‌پله طبقه همکف ساختمانش دفن کرده است.با اظهارات این زن کارآگاهان با دستور بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای جنایی به جست‌وجوی جنازه پسر جوان در ساختمان نیمه‌کاره پرداختند.

بدین‌ترتیب صبح روز 20 آبان ماه مأموران پلیس برای کشف جسد پسر جوان طبقه همکف ساختمان در حال ساخت را شکافتند و سرانجام جسد کامران را بیرون آوردند.

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 477437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =