رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: گره های ترافیکی در کرج به ویژه در مناطق پرتردد همچون منطقه 6 با انجام عملیات های عمرانی ترافیکی گشوده می شود.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، روح الله کیان در گفتگو با رادیو شهر مدیریت شهری کرج از آغاز بررسی متمم بودجه در کمیسیون تلفیق خبر داد و افزود: نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر با لحاظ حساسیت ها و دقت نظر لازم نسبت به بررسی دخل و خرج شهرداری کرج و مناطق و سازمان های تابعه اقدام می کنند تا روند اداره شهر همسو با منافع و مصالح حقیقی شهر و شهروندان باشد.
عضو پارلمان شهری کرج در ادامه به تکمیل برخی پروژه های در دست اقدام در سطح منطقه 6 این کلانشهر اشاره و خاطر نشان کرد: هدف و رسالت اصلی مدیریت شهری جلب رضایت شهروندان می باشد و برغم قرار گرفتن در فصل رکود درآمدی اما با استفاده از راهکارهای علمی و کارشناسی به دنبال جذب نقدینگی به منظور تزریق به پروژه های عمرانی و خدماتی و تکمیل آن در اسرع وقت می باشیم.
وی افزود: پروژه بازگشایی خیابان بوستان نهم به سمت شبنم ششم در منطقه 6 شهرداری کرج از جمله طرح هایی است که تکمیل آن با توجه به ترافیک شدید انتهای بلوار باغستان ضروری می نماید.
کیان در ادامه ایجاد مسیر ارتباطی مستقیم به بیمارستان البرز از بلوار موذن را یکی از مطالبات دیرین شهروندان دانست و ادامه داد: همچنین بازگشایی بلوار شهید باهنر به شهرک یاس نیز در دست اقدام می باشد؛ چرا که پل قدیمی فاقد استاندارد و از سازه ای قدیمی و ناایمن برخوردار بود که در ساخت پل و معبر جدید، ضمن رعایت استانداردهای موجود، مسیر برای استفاده در هنگام بارندگی و جاری شدن سیلاب نیز مناسب سازی خواهد شد.
به گفته رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج، با انجام زیرسازی پروژه اتصال ادامه بلوار شهرک یاس به بلوار خوارزمی، در آینده ای نزدیک شاهد آسفالت ریزی این مسیر ارتباطی خواهیم بود که به عنوان یکی دیگر از هدیه های مدیریت شهری در سال همدلی و همزبانی پیشکش شهروندان می شود.
کیان در پایان سخنانش اذعان داشت: مدیریت شهری کرج با روحیه همکاری، اتحاد و تعاون به دنبال رشد سرانه های خدماتی و عمرانی و امکانات شهری می باشد و تمرکز خود را برای محرومیت زدایی از محلات محروم و کم برخوردار، تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و بکارگیری بهینه امکانات و اعتبارات موجود معطوف ساخته ایم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 477939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =