فارس نوشت: یک تحلیل‌گر مسائل بین‌الملل با اشاره به موضوع برجام، گفت: نفوذ در سطح خواص نگران‌کننده است و مردم ملت زیر بار القای تفکر وابستگی نمی‌رود.

محمد کرمی‌راد اظهار کرد: این تفکر که برون‌رفت از مشکلات کشور به ارتباط با آمریکا نیاز دارد، خطرناک است.

وی با تصریح اینکه وابستگی به غرب مانع دستیابی به پیشرفت است، گفت: دشمنان از طریق ماهواره و ابزارهای مختلف به دنبال القای تفکر وابستگی به ملت ایران است.

نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری نشان می‌دهد که هشدارهای ایشان همواره از جمله در تفرقه بین مذاهب و قومیت‌ها، جنگ نرم، فتنه و... صحیح بوده است.

کرمی‌راد خاطرنشان کرد: برخی در زمان طرح مباحث بصیرت نداشتند و راه را از بی‌راه تشخیص ندادند و در صف دشمنان قرار گرفتند، اما امروز در بحث برجام رهبر معظم انقلاب پا در عرصه گذاشته‌اند و بیان فرموده‌اند و این نشان می‌دهد که ما هم باید به این موضوع توجه کنیم.

وی با تصریح اینکه پنتاگون با 8 هزار پرسنل از همین حالا تا 15 سال آینده برنامه‌ریزی می‌کند، گفت: داعش که پیاده‌نظام آمریکا و صهیونیست‌هاست در جهان اسلام نفوذ کرده و آن‌را دچار مشکل می‌کند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه افزود: با نگاه به آنچه در پیش رو داریم می‌توانیم بفهمیم که دشمنان تلاش بسیاری برای نفوذ در پیش گرفته‌اند.

کرمی‌راد موضوع نفوذ در سطح خواص را نگران‌کننده دانست و ادامه داد: یکی از راه‌های مقابله با نفوذ، پیشرفت کشور است که باید با بالا بردن ظرفیت‌های علمی کشور در تمام ابعاد در مقابل دشمن بایستیم.

رئیس اسبق پژوهشکده علوم دفاعی و امنیت ملی دانشگاه امام حسین(ع) تأکید کرد: راه مقابله با نفوذ این است که دلسوزان به راه امام راحل توجه کنند و نگذارند انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: باید آگاه‌سازی صورت بگیرد و قطعاً مردم در مقابله با نفوذ درنگ نمی‌کنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 478203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =