اطلاعیه سازمان تعزیرات برای زائران اربعین: از شرکت های مسافرتی شکایت داشتید به ما پیامک بزنید

مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک تعزیرات از صدور دستورالعمل نظارت به شرکت های مسافرتی در اربعین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی(ع) مردم زیادی از طریق مرز غرب کشور برای راه پیمایی باشکوه این روزها، به عتبات مشرف می شوند.

سال گذشته، کمبود خودروهای عمومی، گران شدن کرایه ها و تاخیرهای چند ساعته باعث شد تا جمعیت ۲۰ میلیونی شرکت کننده در این راهپیمایی با مشکلات زیادی مواجه شوند.
امسال سازمان تعزیرات اعلام کرده اگر زوار اربعین، در دریافت خدمات مسافرتی مشکلی دیدند، به این سازمان خبر دهند.
مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک تعزیرات با اشاره به صدور دستورالعمل نظارتی این سازمان بر شرکت های خدمات مسافرتی در آستانه اربعین حسینی (ع) به ادارت کل تعزیرات حکومتی سراسر کشور، گفت: این سازمان آماده دریافت شکایات مردمی در خصوص اضافه دریافتی شرکتهای مسافربری اعم از هواپیما، قطار و اتوبوس است.

محمد حسن سرابیان توضیح داد: مردم در صورت مشاهده تخلف می توانند شکایت خود را به ادارات کل تعزیرات حکومتی استانها اعلام و یا شکایت خود را به سامانه پیامی 30009651 ارسال کنند.

او گفت: بر همین اساس رؤسای شعب سازمان تعزیرات حکومتی موظف شده اند در صورت مشاهده تخلف و همچنین دریافت شکایات مردمی در قالب گشت مشترک در محل وقوع تخلف حضور پیدا کرده و با متخلف با قاطعیت برخورد قانونی کنند.


۲۳۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 478449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =