ادعای جدید بابک زنجانی: سال ۸۸ هفت دکل نفتی را از طریق ارتش چین از یک شرکت امریکایی خریدم

میزان نوشت: نهمین جلسه رسیدگی به پرونده فساد نفتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی صلواتی آغاز شد.

در جلسه اول تا سوم کیفرخواست 237 صفحه‌ای این پرونده قرائت شد و در جلسات چهارم تا ششم رسیدگی به این پرونده نیز بیش از 60 صفحه از دفاعیات 200 صفحه‌ای بابک زنجانی متهم ردیف اول قرائت شد.

در جلسه هفتم محاکمه بابک زنجانی نیز مرتضی تورک معاون دادستان تهران به ارائه توضیحاتی در مورد توقیف، کارشناسی و ارزشیابی اموال متهم نفتی پرداخت.

در جلسه هشتم نیز وکیل شرکت HK و زیر مجموعه شرکت نفت ایران به قرائت شکایت خود از متهم نفتی پرداخت.


اخبار لحظه به لحظه دادگاه امروز:

9:30

وکیل بانک مسکن:بابک زنجانی گفته است علیه بانک مسکن حکم گرفته و این بانک یک میلیارد دلار جریمه شده است/اظهارات وی کذب محض و ادعایی بیش نیست/بانک محکومیتی ندارد.

وکیل بانک مسکن:متهم نفتی برای نصب دستگاه I ONE TO I ONE شانزده میلیون و پانصد هزار تومان از بانک مسکن گرفته/آنطور که به من گفته اند نصب این دستگاه مانند قرار دادن یک دستگاه لب تاپ روی میز و زدن فیش آن به برق است.

10:15

نماینده حقوقی سازمان تامین اجتماعی:مطابق توافقنامه، ۱۳۸ شرکت تامین اجتماعی مورد معامله بین تامین اجتماعی و بابک زنجانی قرار گرفته بود/شرکت خریدار، شرکت سورینت قشم بوده است.

10:30

_قرائت شکایتنامه ها علیه زنجانی تمام شد/زنجانی برای ایراد ادامه دفاعیات خود پشت تریبون قرار گرفت.

_بابک زنجانی:هماهنگی های لازم برای شکایت از وکیل شرکت نفت به عمل آمده است/این فرد موجب هتک حرمت من شد/شخص مورد نظر پرونده هایی را نبش قبر کرد که دارای حکم قضایی قطعی بوده و مختومه شده است/حراست وزارت نفت می دانسته است من چه سوابقی در پرونده ام داشته ام.

10:45

_ادعای جدید بابک زنجانی:معاون يك وزارتخانه با هماهنگی وزیر نامه ای را به آقای "ش" ارسال کرد که این نامه از طریق ایمیل امن به من ارسال شد/در آن نامه عنوان شده بود چون SCT تنها روزنه نظام است هیچ یک از اسنادش در جایی ثبت نشود.

_توهین بابک زنجانی به وکیل شرکت نفت و تذکرهای پیاپی قاضی صلواتی به متهم/قاضی صلواتی:از خود دفاع حقوقی کنید؛خطاب شما به دادگاه باشد.

11:15

_بابک زنجانی:سال ۸۸ هفت دکل نفتی را از طریق ارتش چین از یک شرکت امریکایی خریدم.

_بابک زنجانی:کسانی که کار تجاری بزرگ انجام می دهند مثل کارمندان نیستند/در تجارت بزرگ اعتبار مهم است/در مورد ۱۵ میلیارد یورو نمی توانیم به قانون و ماده اشاره کنیم و بگوییم چرا سند ندارد(!)

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 478907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =