کمک هزینه ازدواج فرهنگیان با تامین اعتبار پرداخت می شود و شاخصه مهم در طرح رتبه بندی عملکرد وظیفه ای او است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی کاربران در خصوص مشکلات خود در آموزش و پرورش مشکلاتی داشتند . در همین زمینه روابط عمومی آموزش و پرورش پاسخهایی را ارسال کرده است. در جدول زیر این پاسخها آورده شده است:

 

سوال

پاسخ

- با سلام متاسفانه آموزش و پرورش سه سال است که پاداش ازدواج فرهنگیان را نداده است.درصورتی که قبل از سال 91 پاداش ازدواج را به صورت مرتب پرداخت می کردند اما متاسفانه فرهنگیانی که از سال 91 به بعد ازدواج کرده اند هیچ کمک هزینه ی ازدواجی نگرفته اند. خواهشمندیم پیگیری کنید.

کمک هزینه ازدواج و فوت  از سال ۸۹ پرداخت نشده اما در صورت تامین اعتبار پرداخت می شود.

من 25 سال سابقه تدرس در آموزش و پرورش دارم الان با طرح رتبه بندی به من اعلام شده باید تحقیق و این چیزها را ارائه کنم تا حقوقم اضافه بشه این یعنی چی؟   

آموزش و پرورش برای رتبه بندی توقع تحقیق و پژوهش را ندارد بله معلم باید طرح درس، روش تدریس ، روشهای کمک آموزشی، ارزیابی از دانش آموزان و ارتباط با اولیا و دانش آموزان رابداند و این ملاک ارزیابی خواهد بود. بنابراین شاخصه مهم در در این طرح عملکرد وظیفه ای معلم است معلم نباید فراتر از وظیفه عمل کند و اگر با کیفیت خوبی وظایفش را انجام دهد رتبه بالاتری می گیرد.

اگر آموزش و پرورش مشکل کمبود نیرو داره چرا از نیروی حق‌التدریس آزاد استفاده نمی کنه تا معلمان مجبور نباشند چند ساعت ببشتر تدریس کنند بدون اینکه حق الزحمه ای پرداخت شود؟

امسال امکان امسال جذب حق التدریس نیروی آزاد نبود اما از ۱۱۰ هزار نیروی حق التدریس رسمی در مدارس استفاده شد تا معلمان مشکلی نداشته باشند.

 

 

 

 

45232

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 478945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    15 0
    برای فروش خودرو و وام 25 میلوین دارد