مدرک دانشجویانی که در دانشگاههای مورد تایید وزارت بهداشت تحصیل نکنند ارزیابی نمی شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از کاربران آورده است :" چرا تکلیف جابه جایی دانشویان پزشکی مشخص نمیشه الان به من میگن مدرک من مورد تایید نیست و امکان جا به جایی نیست پس این همه هزینه کردم چه کسی پاسخگو است"


شهرام اجتماعی مهر رئیس مرکز خدمات آموزشی در همین زمینه به خبرآنلاین اعلام کرد: همانطور که بارها اعلام شده امکان انتقال دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در دانشگاه های غیر تایید از نظر وزارت بهداشت وجود ندارد و دانشجویان باید درسایت edd.behdasht.gov.ir مراکز معتبر را برای تحصیل شناسایی کنند.


او تاکید کرد: مدارک دانشگاه های غیر تایید اصلا ارزشیابی نمی شوند و این افراد نمی توانند در آزمون های ارزشیابی شرکت کنند.
او با اشاره به اینکه در مصوبه آیین نامه ارزشیابی مرداد ۸۸ ضوابط دانشگاههای معتبر آمده است گفت: مثلا دانشجویان دندانپزشکی که بعد از آگوست ۲۰۰۹ شروع به تحصیل کرده اند باید در آزمون ملی شرکت کنند و دانشجویانی که قبل از آگوست ۲۰۰۹ آموزش خود را شروع کرده اند باید در آزمون جایابی و دوره های تکمیلی شرکت کنند .

45232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 479021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م7مد A1 ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    2 1
    چرا از ژاپن چیزی نیست یعنی دانشگاه های چین و ژاپن معتبر نیستن؟
  • mostafa A1 ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    5 2
    بهتره بگی که کدام دانشگاههای پزشکی دنیا مدرک مورد تایید وزارت بهداشت را تایید می کنند؟ شزط می بندم که هیچ یا دانشگاه های افریقای جنوبی فقط باشه اخه پزشک ایرانی چی بلده...