فرماندار مشگین شهر از چهار بانده کردن جاده اردبیل - مشگین شهر بعنوان بزرگترین طرح استان یاد کرد و گفت: در حوزه ساماندهی راه‌ های اصلی، فرعی و شریان‌های مهم شهرستان 40 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی علاوه بر 120 میلیارد تومان که برای اتوبان مشگین‌شهر-اردبیل بیان شد صرف شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در استان اردبیل، فرماندار مشگین‌شهر صبح امروز در کارگروه توسعه شهرستان، گفت: عملیات چهار بانده کردن جاده مشگین‌شهر-اردبیل بزرگترین پروژه در استان اردبیل است که عملیات اجرایی آن هم اکنون درسه فاز در مسیر سه راهی فخر آباد تا ارجق، سه راهی صحرا به سمت مشگین‌شهر و محور ارباب کندی به سمت اردبیل در حال انجام است.

امامی افزود: امیدواریم با همت بالا و توان مجموعه قرارگاه خاتم الانبیا و عنایت ویژه سردار عبدالهی مسئول پروژه و همکاری ناظر پروژه در زمان مقرر این پروژه عظیم تکمیل و زیر بار ترافیک برود.

وی تصریح کرد: افتتاح 15 کیلومتر از چهاربانده مشگین‌شهر-اردبیل خارج از عقد قرارداد خاتم الانبیا با حضور وزیر راه افتتاح شد و پنج کیلومتر نیز در ادامه این مسیر تا سه راه فخرآباد در مرحله آسفالت ریزی و اتمام و جهت بهره‌برداری آماده افتتاح است.

فرماندار مشگین‌شهر با اظهار رضایت از پیشرفت فیزیکی جاده چهار بانده مسیر مشگین‌شهر-اردبیل افزود: در طول سالهای 93 و 94 اقدامات اساسی و زیر‌بنایی مهم در حوزه راه انجام شده که نسبت به سالهای گذشته بی سابقه بوده به طوری‌که انقلاب اساسی در بخش راه سازی سبب توسعه قابلیت‌های ویژه منطقه از جمله رونق گردشگری شهرستان بود که تا 20 برابر افزایش گردشگر در سطح شهرستان حایز اهمیت است.

وی از کلنگ زنی چهار بانده مسیر مشگین‌شهر-اهر خبر داد و گفت: مقدمات لازم برای اجرای کلنگ زنی این مسیر در حال انجام است همچنین با توافقات به عمل آمده با فرماندار شهر‌سراب، با جذب کمک‌های خیرین در این بخش و تأمین اعتبارات شهرستانی، در صدد هستیم عملیات اجرای راه ارتباطی مشگین‌شهر به شهر مهربان سراب در آذربایجان شرقی را شروع کنیم که با بهره برداری از این راه، ظرفیت‌های شهرستان مشگین‌شهر به ویژه در حوزه گردشگری افزایش قابل توجهی می‌یابد.

امامی تصریح کرد: در حوزه ساماندهی راه‌های اصلی، فرعی و شریان‌های مهم شهرستان 40 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی علاوه بر 120 میلیارد تومان که برای اتوبان مشگین‌شهر-اردبیل بیان شد صرف شده است که 15 کیلومتر اتوبان مشگین‌شهر-اردبیل، روکش کل مسیر مشگین شهر-اهر در حوزه استحفاظی شهرستان، تعریض راه گردشگری قینرجه، ترمیم مسیر گردشگری مشگین‌شهر به پارس آباد و آسفالت 28 کیلومتر از راه‌های روستایی که 14 روستا را شامل می‌شود از جمله کارهای انجام شده در حوزه راه شهرستان مشگین‌شهر است.

وی با اشاره به ساماندهی ورودی‌های شهرهای مشگین‌شهر گفت: در این راستا ورودی شهرهای قصابه، مرادلو، لاهرود و فخرآباد از جمله اقدامات مهم در حوزه راه شهرستان بود که تحولات صورت گرفته در بخش راه در طول یک و نیم سال اخیر نسبت به سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 479038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =