هوای امروز تهران ناسالم برای گروه‌های حساس

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: کیفیت هوای شهر تهران در 24 ساعت گذشته‌ منتهی به ساعت 8 صبح امروز سه‌شنبه، 26 آبان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد رستگاری ، اظهارکرد: براساس اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، شاخص کیفی هوای دیروز تهران 83 بوده و شاخص کیفی 24 ساعت گذشته منتهی به 8 صبح امروز 110 و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشته داشت.

وی افزود: در این بازه زمانی میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون 110 و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس، ذرات معلق کمتر از 10 میکرون 70 و در شرایط سالم بوده است. همچنین میانگین منوکسید کربن 41 و در شرایط پاک قرار داشته است.

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 479293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    0 0
    امیداواریم اما چند نکنه باید توجه بسیار داشت این که جلوی زمین خواران طبیعت سبز راگرفت بیابان زدایی وجنگل زایی انجام شود واز سپاه هوا وفضابرای جلوگیری اتش سوزی را گرفت سازمان تصفیه آب فاضللاب تاسیس کرد مثل المان از کارافرینان برای مشکل کمبود اب ایده گرفت از دو دریا شمال وجنوب لوله کشی کرد مثل عربستان که بایک تصفیه خانه در خلیج فارس زدند کشورشان تامین میکنند و از انرژی هسته ای برای تبدیل کردن اب شور به اب شیرین استفاده کرد