ادامه معمای شیخ حشر در دادگاه میلیادر نفتی/ زنجانی: شاید شیخ حشر قید پولش را بزند

خبرگزاری میزان - دهمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهم ردیف اول پرونده فساد نفتی امروز در شعبه 15 دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی صلواتی در حال برگزاری است.

بخش های مهم دادگاه امروز را اینجا بخوانید:

9:00
بابک زنجانی:دفاعیاتم بیش از ۲۰۰ صفحه است/برای اینکه زمان دادگاه را نگیرم فقط نکات مهم را می گویم و بقیه ان را به صورت لایحه تقدیم می کنم

9:20
_بابک زنجانی:پس از یک سال و نیم دوندگی برای گرفتن ۶۷ میلیارد تومانی که به بانک مسکن داده بودم،به من گفتندبیا و ملک بگیر/بعد از مدتی دوباره گفتند ملک هم نمی دهیم/خواسته ام این است که پول من را reject کنند/می گویند حکم یک میلیارد یورویی علیه بانک مسکن نداری،اقای کوهپایه زاده(وکیل متهم) حکم را به بانک مسکن ابلاغ کنید؛۱۵ روز از تاریخ حکم مانده/می گویند بابت دو دستگاه کامپیوتر ۱۶ میلیون گرفته ام، هر کاری ابزاری می خواهد اگر کامپیوترهای E ONE را نمی خواهید آن را پس بدهید ۱۶ میلیون تومانتان را بگیرید.

_بابک زنجانی:از بانک مسکن هیچ ملکی نمی خواهم/شما از لیست ان اموالی که به من معرفی کرده اید برخی را فروخته اید/این املاک را نمی توانید سند بزنید که اگر می توانستید در این سه سال سند می زدید.

9:30
بابک زنجانی:دنبال ضرر رساندن به بانک مسکن نیستم/بارها اعلام کرده ام لازم نیست یک میلیارد یورو من را به کسی بدهید یا جایی بفرستید، فقط ان را reject کنید/تامین اجتماعی چک هایش را می خواهد/۴میلیارد یورو تامین اجتماعی را به کسی انتقال ندهید، به حساب خودم reject کنید/اگر بانک مسکن در موعد مقرر اقدام نکند تامین اجتماعی با شکایت خود ۴ میلیارد یورو را وصول خواهد کرد/یک میلیارد sct bankers را هم باید پرداخت کنید/با مدیران بانک مسکن و تامین اجتماعی باید تفاهمنامه ۳ جانبه ای را امضا کنیم/می خواستم هواپیمایی جمهوری اسلامی را با قشم ایر ادغام کنم.

9:45
بابک زنجانی: ۴ بار به تامین اجتماعی نامه زدم که بیایید ۴ میلیارد یورو را بدهید و چک هایتان را پس بگیرید/از تامین اجتماعی و بانک مسکن خواهش میکنم بیایند توافق کنیم.

10:00
_نجفی نماینده دادستان:مجوز سوئیفت را در کجا داشتید، در sct کیش یا در دوبی؟/بابک زنجانی:مجوز خط سوئیفت را هم در ایران و هم در دوبی داشتم/نجفی:گزارش ها می گویند مجوز ندارید/بابک زنجانی:داشتن خط سوئیفت نیاری به اجازه هیچ بانک مرکزی ندارد.

_بابک زنجانی:شیخ حشر آدم بزرگ و شخصی سیاسی است/نمی توانم به او بگویم بیا در دادگاه ایران حضور پیدا کن/شاید اصلا قید پولش را بزند/شخصی را که مورد اعتماد دادگاه است به من معرفی کنید تا هماهنگی کنم با شیخ در دوبی جلسه بگذارد/می توانم یک ویدیو کنفرانس به صورت غیر علنی با شیخ حشر هماهنگ کنم که شما با او صحبت کنید.

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 479297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =