ایسنا نوشت:رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران از قدیمی و فرسوده بودن تله‌کابین توچال انتقاد کرد.

 محمد حقانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه دویست و هشتم شورای شهر تهران با بیان اینکه تله‌کابین توچال بیش از 40 سال سابقه فعالیت دارد، گفت: اکثر دستگاه‌های این تله‌کابین فرسوده است و احتمال خطر وجود دارد.

وی با اشاره به حادثه‌ای که سال گذشته برای سه دختر در پارک ارم رخ داد، گفت: در حین استفاده از تله‌کابین به دلیل فرسوده بودن دستگاه‌های صداهای وحشتناکی تولید می‌شود که مردم می‌ترسند، اگر اتفاقی بیفتد، بسیار غم‌انگیز خواهد بود و باید چاره‌ای در این خصوص اندیشید.

رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با بیان اینکه مردم چوب سوءمدیریت ما را می‌خورند گفت: نباید اجازه بدهیم مشکلی ایجاد شود و بعد به دنبال راه چاره باشیم و حتی گاها مردم یک ساعت و نیم در صف تهیه بلیت می‌مانند و مسوولان تله‌کابین هم تنها هدفشان فروش بلیت است.

حقانی همچنین از لزوم اصلاح پیست اسکی توچال خبر داد و گفت: در روز جمعه 22 آبان‌ماه 5000 بلیت برای تله‌کابین توچال که تنها ظرفیت 2000 نفر را دارد فروخته شد و مردم به دلیل فرسودگی دستگاه‌ها ساعت‌ها در هوای برفی گیر افتادند و باید چاره‌ای اندیشیده شود.

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 479327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    6 0
    من جمعه توچال بودم. همیشه ساعت 3 عصر میرسیدم منزل اما جمعه کذایی ساعت 11 شب رسیدم. حال خیلی از شهروندان به علت خستگی و کمبود اکسیژن در ارتفاع بد شده بود. صف های طولانی در هوای سرد کوهستان و درگیری مردم به علت خستگی مضاعف وقتی هم اعتراض کردیم به فروش بیش از ظرفیت، مسئول مربوطه که گویا نماینده فردی بود که امسال تله کابین را اجاره کرده اند، با برخورد بد میگفت: ما دوست داشتیم فروختیم. شما نخرید و نیاید. خواهشا مسولین رسیدگی کنند تا برای سود بیشتر امسال این آقا ، با جان و اعصاب 5000 نفر بازی نشود با تشکر یکتا
  • مهدی IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    5 0
    چاره ای نیست جز چپاول مردم