ایرنا نوشت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 10 میلیون نفر به تعداد بیمه شدگان کشور در دولت یازدهم افزوده شد.

علی ربیعی روز پنجشنبه در همایش کارگران در گچساران افزود: 90درصد از بیمه شدگان اصلی جدید جزو کارگران بوده اند.

وی با اشاره این که طرح یکسان سازی حقوق کارگران برای تصویب به مجلس شورای اسلامی رفته است تصریح کرد: حمایت از جامعه کارگری جزو برنامه های دولت یازدهم است.
ربیعی با بیان این که بخش عمده ای از کارگران کشور قراردادی هستند، ابرازامیدواری کرد: این طرح بتواند زندگی این قشر زحمتکش را متحول کند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابراز کرد: راه اندازی خانه امید بازنشستگان، اعطای کارت اعتباری به مستمری بگیران در مرحله نخست و کارگران در مرحله بعدی از دیگر برنامه های این وزارتخانه برای بهبود معیشت کارگران است.
ربیعی با یادآوری حفظ ملک تامین اجتماعی به ارزش 13هزار میلیارد ریال گفت: این امر خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید بوده است.
ربیعی حمایت از سرمایه گذار بخش حصوصی را بهترین راهکار برای رونق اشتغال دانست.
وی به ظرفیت تولید 670 هزار بشکه نفت در گچساران اشاره کرد و افزود: برنامه های خوبی برای بهبود وضعیت کار در گچساران انجام شده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نقش جنبش های کارگری در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار کرد: شهرستان گچساران با اعتصاب کارگران نفت و مقاومت در برابر حکومت پهلوی از پیشتازان انقلاب اسلامی بوده است.
ربیعی اظهار کرد: تصویب طرح منطقه ویژه اقتصادی،قرار داشتن این طرح در مرحله اختصاص اعتبار، ایجاد صنایع پایین دستی پتروشیمی و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی صندوق امید و کارآفرینی از خدمات دولت یازدهم به مردم گچساران است.
شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به عنوان دومین منطقه تولید خشکی جنوب، یک چهارم تولید نفت کشور را در اختیار دارد.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
22539

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 480204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =