محمد علی‌اکبری، قهرمان چند دوره مسابقات پرورش اندام کشور که تصویرش در شبکه‌های مجازی منتشر شده می‌گوید از سه‌شنبه شب گذشته تا کنون فقط تلفن جواب داده تا به دوستان و اقوامش بگوید به قتل نرسیده‌است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از چند شب قبل دو تصویر در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شد که در یکی یک قهرمان پرورش اندام در حالی که فیگور گرفته بود نشان داده شده بود و در دومی تصویری از بخش گردن به بالای یک مرد که چاقو در پیشانی‌اش فرو رفته بود. توضیح این دو تصویر این بود: «بابک محمدی قهرمان پرورش اندام در سنندج به قتل رسید».

این تصویر در اکثر شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شد تا آنکه شامگاه پنج‌شنبه ۲۸ آبان‌ماه ۱۳۹۴ یکی از پایگاه‌های خبری – اینترنتی کشور این خبر را تأیید کرد. اما این خبر فقط تا صبح جمعه باقی ماند و فدراسیون پرورش اندام کشور ضمن تکذیب خبر علام کرد فردی با نام «بابک محمدی» در این فدراسیون عضو نبوده و هیچ‌گاه جزو قهرمانان کشور نیز نبوده‌است.

با اعلام این خبر ساعتی به طول نیانجامید که صاحب عکس در تماسی تلفنی که خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین با او برقرار کرده بود از دردسرهای انتشار این اخبار گفت.

«محمد علی اکبری»، ۳۹ ساله است و قهرمان چند دوره مسابقات پرورش اندام کشور بوده‌است. او اینک مربی پرورش اندام در شهر سنندج است. علی‌اکبری که عضو سابق تیم ملی پرورش اندام کشور است، به خبرآنلاین گفت: من ۲۶ سال است کار پرورش اندام می‌کنم و تا کنون با چنین ماجرایی مواجه نشده‌بودم. صاحب تصویری که در آن با فیگور پرورش اندام دیده‌می‌شود به خبرآنلاین توضیح داد: سه‌شنبه شب گذشته یکی از دوستانم با من تماس گرفت و گفت : تو زنده‌ای ؟ من هم پاسخ دادم مگر صدایم را نمی‌شنوی. خب معلوم است که زنده‌ام.

علی‌اکبری ادامه ماجرا را اینگونه تعریف کرد: دوستم پشت تلفن به من گفت از تهران به ما گفته‌اند علی اکبری کشته شده است و عکس‌هایش هم در اینترنت پر شده‌است.

این مربی ۳۹ ساله توضیح داد: چهارشنبه و پنج‌شنبه مرتب تلفن می‌کردند. از فدراسیون،از هفته‌نامه بشیر، دوستان و آشنایانی که در سنندج زندگی می‌کنند، خلاصه کار من فقط جواب دادن به تلفن بود که بگویم نگرانم نباشید زنده‌ام. علی‌اکبری همچنین به خبرنگار ما گفت: نمی‌دانم این کسی که شایعه را منتشر کرده و عکس را منتشر کرده از روی حماقت یا دشمنی این کار را کرده‌است. از زاویه‌ای که عکس مقتول را گذاشته شباهتی بین من و آن مقتول هست ولی من نیستم.

این قهرمان سابق پرورش اندام ضمن تشکر از همه کسانی که نگران سلامتی او شده‌اند اضافه کرد: از رسانه‌ها خواهش می‌کنم که دراین‌باره فرهنگ سازی کنند. اینکه شایعه مرگ بود اگر شایعه‌ای بود که با آبروی کسی بازی می‌شد چگونه می‌شد آن را جبران کرد.

علی‌اکبری همچنین به صحنه‌هایی که این چند روز تجربه کرده اشاره کرده و افزود: چند تا از شاگردانم با گریه آمدند باشگاه. من اصلاً شوکه شده بودم. اول که هنوز برایم ماجرا مشخص نبود. خانواده و آشناها نیز همین‌طور. خلاصه تا مدتی شوکه بودم که چه شده‌است.

این عضو سابق تیم ملی پرورش اندام درباره نامی که بر روی عکس او منتشر شده نیز گفت: من اسم این فرد که گفته شده «بابک محمدی» نام دارد را نشنیده‌ام . اصلا آشنا نیست من هم راجع به آن نمی‌دانم. حتی آیا ورزشکار هست یا نه. به هر حال امیدوارم این واقعه منشاء خیری باشد تا دیگر شاهد بازی‌های اینگونه نباشیم.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 480541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد JP ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
    101 5
    حالا شاید داغه متوجه نیست کشته شده؟ آرزوی سلامتی برای تمامی مردم عزیزمان دارم
    • بی نام IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
      3 0
      واقعا ما فرهنگ استفاده از شبکه های اجتماعی رو نداریم همین هفته پیش در یکی از کانال های تلگرام آی دی من رو بعنوان یک شخص خلافکار منتشر کرده بودن. در عرض یک ساعت سیصد تا چهارصد تا پیام دریافت کردم و ملت درخواست های عجیب و غزیب مطرح میکردن طوری که مجبور به حذف اکانتم شدم، حالا من روحم هم از ماجرا خبر نداشت و دست آخر فهمیدم کسی برای انتقام گیری از یک مساله شخصی و ایجاد مزاحمت اینکار رو کرده.. مزاحمین همه جا هستن، ولی جای تعجب داره که چطور مردم سریع در دام شایعات و اخبار کذب می افتن و این میتونه در مواقعی و در سط اجتماع بسیار خطر بزرگی باشه
  • بی نام RO ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
    48 3
    اينا هدفش اينه كه تهش بگن آخ آخ آخ شبكه هاي اجتماعي خيلي بده بد بد بد
  • امیر A1 ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
    56 1
    خبر آنلاین شما چرا اول خبر رو منتشر میکنید بعدش میری دنبال صحت اون
  • بی نام A1 ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
    30 3
    جدیداً خیلی داری هی رو تلگرام شایعه اینا تاکید میکنی نکنه میخوای بگی تلگرام وسیله شایع پراکنی فقط
  • امیرعلی A1 ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
    6 0
    شما هم که اصلا این خبرو کار نکرده بودین
  • بی نام RU ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    5 0
    جوانی خوبی بود حیف و صد حیف
  • بی نام IR ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    3 0
    خبرآنلاین جان لطفا دفعه بعد حواستو بیشتر جمع کن
  • بی نام A1 ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    10 0
    شاید در ای شایعه خیری بوده که شما بیشتر معروف بشید، مثلا خود من الان تازه شما رو شناختم
  • بی نام IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    5 1
    این اقایان مگر در اینه خود را نگاه نمی کنند که چقدر بد هیکل هستند وشما نام زیبای اندام بر ان گذاشته اید
  • محمد رضا A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    2 0
    سلام به همه اول ايشان مقام جهاني داره و نيازي نيست بخوات خودشو معروف كنه و اينكه ايشون آقاي محمد علي اكبري مدير باشگاه زند شيراز هستند نه سنندج