دبیر وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به منظور حمایت در زمینه تهیه، توزیع و صادرات بازی های رایانه ای آئین نامه "اعطای تسهیلات از محل وجوه اداره شده به شرکت های فعال در حوزه بازی های رایانه ای" در جلسه کارگروه وجوه اداره شده، به تصویب رسید.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل ازمرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر صمیمی، دبیر وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به منظور حمایت در زمینه تهیه، توزیع و صادرات بازی های رایانه ای و نیز بهره گیری از تشکل های حرفه ای و تخصصی در فرآیند اعطای تسهیلات از محل وجوه اداره شده وزارت ارتباطات، آئین نامه "اعطای تسهیلات از محل وجوه اداره شده به شرکت های فعال در حوزه بازی های رایانه ای" در جلسه مورخ 94/8/25 کارگروه وجوه اداره شده به تصویب رسید.

وی ادامه داد: در چارچوب این آئین نامه، بخشی از وظایف کارگروه های تخصصی وجوه اداره شده به "کارگروه ارزیابی شرکت های فعال در حوزه بازی های رایانه ای" واگذار خواهد شد.

دبیر وجوه اداره شده وزارت ارتباطات‌ در خصوص ترکیب اعضای این کارگروه گفت: این کارگروه با محوریت بنیاد ملی بازی های رایانه ای تشکیل شده و رئیس بنیاد به عنوان رئیس کارگروه فعالیت خواهد کرد.

صمیمی اظهارکرد:‌ نمایندگان معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، سازمان فناوری اطلاعات، سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان و نیز 2 نفر از خبرگان بازی های رایانه ای از میان اعضای هیات علمی دانشگاه ها و فعالان در حوزه بازی های رایانه ای عضو این کارگروه هستند.

وی خاطرنشان کرد:‌ تمام مسئولیت های کارگروه های تخصصی برای طرح ها و پروژه هایی که درخواست وام آنها کمتر از 100 میلیون تومان باشد را بر عهده خواهد داشت.

دکتر صمیمی تصریح کرد:‌ پس از انجام هماهنگی های لازم فراخوان مربوطه در چند روز آینده از طریق پورتال وجوه اداره شده به آدرس http://www.ees.ict.gov.ir به اطلاع عموم خواهد رسید.


5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 481050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =