مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان 10 الی 16 بهمن ماه در بندرعباس برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، علیرضا درویش نژاد در گفتگو با خبرنگاران عنوان کرد: نمایشگاه بزرگ کتاب مهمترین رویداد فرهنگی هرمزگان در حوزه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است که هر ساله با مشارکت ناشران مطرح کشور و معاونت فرهنگی وزارت برگزار می شود.

وی افزود: نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان هر ساله پذیرای بیش از 200هزارمراجعه کننده از اقصی نقاط استان می باشد که می توانند نیازهای مطالعاتی خود را از بین میلیون ها جلد کتاب انتخاب کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان یادآور شد: در سیزدهمین دوره نمایشگاه بزرگ کتاب بیش از 750 ناشر در قالب 450  غرفه از سراسر کشور حضور خواهند داشت.

درویش نژاد برگزاری مطلوب سیزدهمین دوره از نمایشگاه بزرگ کتاب را منوط به همکاری و تعامل دستگاه های مختلف دانست و گفت: استاندار هرمزگان تاکید ویژه ای بر کیفیت بخشی محتوای نمایشگاه داشته و معاونت فرهنگی وزارت نیز در جهت اعزام بهترین ناشران به هرمزگان قول مساعد داده اند.

گفتنی است سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان 10 الی 16 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های استان واقع در سه راه جهانبار برگزار می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 481678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =