کیان:  شورا با روح اتحاد و همدلی به بررسی تبصره ها و بندهای بودجه می پردازد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: نمایندگان مردم با روح اتحاد و همدلی به بررسی تبصره ها و بندهای بودجه می پردازند و در این مسیر خطیر سعی داریم که منافع و مصالح شهر و شهروندان را تامین کنیم.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ،روح الله کیان با بیان اینکه طی روزهای اخیر شاهد برگزاری فشرده جلسات کمیسیون تلفیق می باشیم، گفت: در این جلسات لوایح ارسالی از سوی شهرداری با محوریت کاهش یا افزایش برخی ردیف های اعتباری و هزینه کردها مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار می گیرد و در نهایت نسبت به تصمیم گیری درباره آن اقدام می شود.

وی افزود: نمایندگان مردم با نگاه عدالت محور و با محوریت شهروند مداری به بررسی لوایح مطروحه می پردازند و تلاش می شود تا مبانی و راهبردهای اقتصاد مقاومتی در مصوبات پارلمان شهری به خوبی لحاظ شود.

عضو پارلمان شهری کرج با تاکید بر اینکه شهرداریهای کشور در مقطع زمانی کنونی به دلیل کاهش عرضه و تقاضا در صنعت ساختمان با رکود درآمدی روبه رو شده اند، خاطر نشان کرد: چنانچه در سیستم هزینه و درآمد شهرداریها برنامه ریزی مدونی برای حرکت به سمت کاهش هزینه های غیر ضروری و جلوگیری از اسراف بیت المال وجود نداشته باشد، قطعا با مشکلات عدیده ای در روند اداره شهر مواجه می شویم و از این رو، اعضای شورای اسلامی شهر کرج حساسیت لازم را برای استفاده بهینه از امکانات و اعتبارات موجود به خرج می دهند.

کیان بیان داشت: وکلای مردم در بررسی لوایح مطروحه در کمیسیون تلفیق بودجه به بررسی این مهم می پردازند که آیا پیشنهاد ارایه شده برای کاهش یا افزایش برخی ردیف های اعتباری ضروری است یا خیر؟ آیا با وضعیت موجود همخوانی دارد یا خیر و اینکه آیا این افزایش یا کاهش بودجه به افزایش بهره وری و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات رسانی شهری به شهروندان کمک می کند یا خیر؟

به گفته این مسئول شهری، مدیران مناطق، مدیران عامل سازمانها و معاونین شهرداری کرج با حضور در جلسات کمیسیون تلفیق، به دفاع از پیشنهادهای ارایه شده می پردازند و ضمن استماع دغدغه های نمایندگان مردم، تلاش می کنند تا عملکرد خود را با مطالبات اعضای شورای اسلامی شهر تطبیق دهند.

کیان همچنین گفت: آنچه برای مدیریت شهری کرج اهمیت دارد ساختن و داشتن شهری ایده آل، هوشمند و پیشرفته است و ما بر کاهش ترافیک، تعدیل مشکلات زیست محیطی، پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، رشد سرانه فضای سبز، ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات رسانی شهری به شهروندان، تسریع در احداث پروژه های عمرانی، تقویت رفاه حال همشهریان و... تاکید داریم.

وی در پایان تصریح کرد: امید است در سالی که با نفس گرم رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان"دولت و ملت، همدلی و همزبانی" مزین شده است، بتوانیم از آزمون خطیر خدمت به مردم سربلند بیرون بیاییم و آنطور که شایسته است، به رفع نیازها و مشکلات شهر و شهروندان بپردازیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =