تجمع 3 هزار نفری بسیجیان "شکوه مقاومت " در پلدختر برگزار شد

همزمان با هفته بسیج و 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین تجمع سه هزار نفری بسیجیان پلدختر با عنوان "شکوه مقاومت" در مجموعه ورزشی شهید سرمالیان شهر پلدختر برگزار شد

به گزارش خبرنگارخبرانلاین درپلدختر ، حجت الاسلام والمسلیمن محمد سوری امام جمعه پلدختر در این همایش با بیان این که بسیج سرمایه عظیم کشور و دنیای اسلام است اظهار داشت: بسیج همیشه و در همه دوران ، عرصه ها و میدان ها در خط امام و رهبری است و ولایتمداری یکی از شاخصه های مهم این نهاد مردمی است .
وی با بیان این که بسیج خاکریز مستحکم اسلام است ،افزود: بسیج دژ محکمی در برابر دشمنان و امید مستضعفان جهان برای رهایی از ظلم و ستم است و یاد آور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است .
امام جمعه پلدختر بیان کرد: بسیج سیاسی است اما سیاست زده ، سیاسی کار و جناحی نیست و حضورش مایه آرامش و امنیت جامعه است و بسیجیان همواره خار چشم دشمنان و چشم امید دوستان و دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند .
وی با بیان این که بسیج نهادی مقدس که هدفش حفظ دین خدا است عنوان کرد: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی و یکی از ارزشمند ترین یادگار امام راحل که در طول 36 سال عمر با برکت خود ، خدمات و اقدامات ارزشمند و شایسته ای را به ملت و نظام اسلامی ارائه کرده است .
امام جمعه پلدختر گفت: امروز بسیج در حقیقت یکی از قدرتمندترین بازوان ولایت و به عنوان مردمی ترین نهاد و با وفاترین نهاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همیشه گوش به فرمان ولایت بوده ودر همه عرصه های مختلف از دوران دفاع تا دوران سازندگی و پس از آن خوش درخشیده است .
وی با بیان این که بسیج به قدرت تاثیر گذار جهانی تبدیل شده است ، تصریح کرد: بسیج یادگار امام راحل و نهادی مردمی و یک گنج بی پایان که ریشه در فرهنگ عاشورایی امام حسین (ع) دارد که در عرصه های مختلف با سربلندی موجب پیشرفت کشور شده است .
وی خاطر نشان کرد: از ویژگی های بارز بسیجیان ایثارگری ، اخلاص ، پایبندی به ولایت فقیه و شجاعت است و تلاش برای خنثی سازی جنگ نرم دشمنان و امنیت ایران در مرزها ی داخلی و خارجی و خدمت به مردم از خدمات ماندگار بسیج است .
سوری استمرار موفقیت های ایران اسلامی در تمام عرصه ها و زمینه ها را مستلزم ترویج فرهنگ بسیجی دانست و اظهار داشت:امروز فرهنگ بسیجی از مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته به گونه ای که ملت های دنیا با الگوی گیری از این فرهنگ که تفکری پویا و زنده است برای عزت خویش در مقابل ظلم ایستاده اند .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر نیز در این همایش گفت: بسیج که شجره طیبه و نهالی است توسط امام راحل کاشته شد و امروز به نهالی تنومن تبدیل شده و به برکت نظام اسلامی در اوج قرار دارد .
سرهنگ محمد شریف نوریان با بیان این که بسیجیان پلدختر همانند بسیجیان کشور آماده جانفشانی و ایثارگری در راه حفظ نظام و انقلاب اسلامی هستند اظهارداشت: بسیج فرزند پاک انقلاب و اقتدار بسیج و بسیجیان در عرصه های مختلف در سایه ولایت فقیه و استکبار را به وحشت و هراس انداخته است وی خطاب به بسیجیان حاضر در همایش افزود : ما آمده ایم تا بگوییم هنوز بسیج دست قدرت خدا است و امتداد عاشورا و همچنان لشکر مخلص خدا است و بسیجیان به عنوان چشم های بیدار نظام اسلامی اجازه نفوذ به دشمنان را نخواهد داد

اسما اسماعیل پور

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =