نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان کشور،گفت:همانطور که معظم له فرمودند نباید ازنفوذ دشمن در جامعه اسلامی غفلت شود و آن را جدی بگیریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین-البرز و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد مهدی حسینی همدانی درخطبه های این هفته نماز جمعه کرج افزود: دشمنان اسلام اکنون خواسته های نابجای خود را به طرق مختلف القاء می کنند که مردم و مسئولان کشورمان باید هوشیار باشند.
وی اظهار داشت: باید قبل از نفوذ دشمن اقدامات پیشگیرانه به عمل آوریم و هشدارهای مقام معظم رهبری را جدی بگیریم.
نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به حرکت میلیونی مسلمانان جهان در اربعین حسینی گفت: این اجتماع پرشور خارچشم استکبار جهانی شده است.
امام جمعه کرج بیان داشت: اربعین حسینی حرکتی مهم و ارزشمند در مسیر حرکت رسول خداحضرت محمدمصطفی (ص) است که همواره ضد استکبار و ظلم بوده و هست.
حسینی همدانی افزود: این روز با برکات فراوانی برای جهان اسلام وتشیع همراه است زیرا عشق به اهل بیت عصمت طهارت
(ع ) در آن موج می زند.
خطیب جمعه کرج گفت: در ایام اربعین حسینی اجتماع پرخروش مسلمانان جهان در عراق اقتدار دینی و الهی را به نمایش می گذارد.
نماینده ولی فقیه در استان البرز بیان داشت : این اجتماع میلیونی خار چشم آمریکا و همه مستکبران عالم می شودو لرزه بر اندام دشمنان اسلام می اندازد.
وی ادامه داد: گرامیداشت اربعین حسینی تدبیر ائمه اطهار (ع) برای ادوار مختلف در جهان است که مسیری برای تربیت انسان های مومن و با ایمان باز می کند.
امام جمعه کرج گفت: اتحاد جهان اسلام در این روز موجب می شود تا استکبار و زورگویان جهان هراسناک شوند.
وی افزود: این اجتماع پرشور بسترساز وحدت مسلمین جهان برای نابودی دشمنان اسلام در سرزمین های اسلامی فلسطین ، عراق،سوریه ، یمن ، پاکستان ، افغانستان و بحرین است.
امام جمعه کرج گفت: اربعین متعلق به هیچ فرقه و جمعیت خاصی نیست بلکه از مکتب حسینی و عاشورا برگرفته شده که شعار آن
ظلم ستیزی و استکبار ستیزی است.
وی ادامه داد: اربعین در عین ظلم ستیزی و استکبار ستیزی ، فرصتی برای بازگشت به ارزش های دینی و الهی است.
نماینده ولی فقیه در استان البرز با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: یکی از جلوه های مکتب اربعین و عاشورا بسیج است ، همانطور که مکتب حسینی تمام ناشدنی است ، مکتب بسیج هم پایانی ندارد.
وی تصریح کرد که مکتب بسیج همیشگی ، ماندگار و ارزش مدار است زیرا این مکتب و تفکر از اسلام وارزش های دینی دفاع می کند.
وی بیان داشت: همانطور که مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان فرمودند نباید جایگاه ارزش های معنوی و بسیج در جامعه تضعیف شود.
امام جمعه کرج گفت: بسیجیان هم در مسیر دفاع از ارزش های دینی و انقلابی از هر ملامت کننده ای نهراسند.
وی افزود: تفکر و مکتب بسیج شفاف است و سخن دوپهلو و غیر شفاف دراین مکتب وجود ندارد.
نماینده ولی فقیه در استان البرزبرگزاری، کنفرانس سران و مقام های کشورهای تولید کننده گاز جهان در تهران را گامی موثر در همگرایی برای عرضه انرژی دانست .
وی سفر رئیس جمهوری روسیه به ایران و دیدار وی با مقام معظم رهبری را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: حرکت معنوی ولادیمیر پوتین در این دیدار بی نظیر و بی بدیل بود.
امام جمعه کرج افزود: این حرکت رئیس جمهوری روسیه در داخل و خارج از کشور بازتاب گسترده ای داشت.
نماینده ولی فقیه در البرز با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز شهادت شهید آیت الله مدرس اظهار داشت: نمایندگان مجلس باید این روحانی شجاع و برجسته را الگوی خود قرار دهند.
وی تاکید کرد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار می رود در بخش نظارتی به ویژه در عرصه های فرهنگی و اقتصادی بیشتر به وظایف خود عمل کنند.
وی فرا رسیدن هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی را به دریادلان کشورمان تبریک گفت و از رشادت های این عزیزان در هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =