صدای اقتصاد نوشت:تقی زاده قصد دارد، برندسازی تولید داخلی را از طریق اتاق تهران در فضای اقتصادی کشور ارتقا دهد.

قاسم تقی زاده خامسی موسس فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند مشاور اتاق تهران در زمینه ترویج نشان تجاری شد.

تقی‌زاده سابقه فعالیت‌های فرهنگی و اقتصادی قابل توجهی مانند راه‌اندازی و اداره چند روزنامه بزرگ کشور را در پرونده دارد. او همچنین با تاسیس فروشگاه‌های شهروند برای اولین بار در سال‌های پس از انقلاب یک برند بزرگ تجاری را به اقتصاد ایران معرفی کرد.

تقی زاده در حال حاضر قصد دارد، برندسازی تولید داخلی را از طریق اتاق تهران در فضای اقتصادی کشور ارتقا دهد.

اتاق تهران به عنوان بزرگترین تشکل بخش خصوصی ایران امیدوار است با ترویج بیشتر «برند» خود زمینه‌های خدمات رسانی به فعالان بخش‌خصوصی کشور را ایجاد کند.

 

22439

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =