یکی از شهروندان غرب تهران در اعتراض به تغییرات در یک درمانگاه، از سوی مسئولان خواستار رسیدگی شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، درمانگاه های شهرداری تهران، گونه ای از مراکز درمانی هستند که خدمات رسانی درمانی در حد سرپایی به شهروندان ارائه می کنند.

اخیرا یکی از شهروندان نسبت به تغییراتی که در یکی از درمانگاه های شهرداری در غرب تهران افتاده، اعتراض کرده و نوشته: باسلام و احترام به استحضار ميرساند درمانگاه شهرداري منطقه پنج واقع در ميدان صادقيه ابتداي اشرفي اصفهاني به تازگي دستخوش تغييرات دكوراسيون داخلي شده كه اين امر به هيچ عنوان بر حسب نياز و يا تسهيل كار ارباب رجوع نبوده و با ساخت پيشخوان پذيرش و صندوق با ابعاد بسيار بزرگ ،محل تردد بيماران را مختل و تقريبا جلوي مطب هاي طبقات همكف در زمان حضور بيماران كاملا مسدود نموده‌اند موضوع از طريق مسئولين درمانگاه پيگيري شد حضور نداشتند و در تماس تلفني هم متاسفانه رياست محترم درمانگاه پاسخ ندادند لذا خواهشمندم مسئولين نظارت بفرمايند از كادر پزشكي و پرستاري سپاسگزاري مينمايم و اميدوارم قبل از اقدامات اينچنين ابتدا كارشناسي و سپس هزينه شود.سپاس از خبرآنلاين

این کامنت را با شهرداری منطقه ۵ در میان گذاشتیم که جوابیه این نهاد، عینا منتشر می شود.

 

جوابیه شهرداری منطقه ۵
مدیرمسئول محترم خبرگزاری خبرآنلاین
باسلام
احتراما پیرو پیام مردمی در خصوص مشکلات درمانگاه شهرداری منطقه پنج به استحضارمیرساند با توجه به نیاز به متمرکز شدن بخش های پذیرش درمانگاه، فازاول آن درحال اجرا است که با تکمیل طرح در روزهای آتی دسترسی بیماران نسبت به گذشته تسهیل می شود.


۴۵۲۳۱

 

کد خبر 483377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =