معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر: مدیران به دور از محافظه کاری از عملکرد دولت دفاع کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: مدیران دستگاههای اجرایی بدون محافطه کاری از کارنامه درخشان دولت در ابعاد مختلف دفاع کنند.

به گزارش خبرآنلاین، فتح الله حقیقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت تدبیر و امید درحوزه سیاست خارجی و ساماندهی اقتصاد با تورم لجام گسیخته ،طرح سلامت و برجام عملکرد خوبی از خود به منصه ظهور رسانده است.
وی یادآورشد:بدست آوردن این توفیق ها در شرایط بحرانی ناشی از تهدید های خارجی و ناملایمت های داخلی بیانگر عزم و اراده دولت در اجرای برنامه های خود است.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اضافه کرد: دستیابی به موفقیت ها و دستاودهای یادشده بیانگر همدلی اعضای دولت برای فراهم کردن شرایطی در خور شان ملت ایران است.
وی افزود: بدون شک راهبری مقام معظم رهبری و تدبیر دولت دکتر روحانی و مذاکره مبتنی بر خرد فرزندان انقلاب موجب تحقق این دست آوردها شده است.
حقیقی یادآورشد: بدیهی است این توفیق ها متعلق به یکایک افراد جامعه و در راس آن متعلق به نظام جمهوری اسلامی است.
وی گفت: مهار تورم از شاخص های برجسته موفقیت برنامه دولت است طوریکه تورم درتیرماه 92 معادل37.5 درصد و مهر 92 معادل 40درصد بود که نرخ یادشده در دولت تدبیر و امید در تیر ماه 93 معادل 25.3درصد و در تیر 94 به نرخ 15.6درصد کاهش یافته است.
حقیقی افزود: همچنین میزان رشد اقتصادی سال 91 از 5.6 درصد منفی به سمت مثبت شدن در سال 93 سوق داده شد که این مهم در سال 94 به سه درصد مثبت محقق شد.
وی بااشاره به پیامدهای مثبت اجرای طرح تحول نظام سلامت اظهار داشت: گرچه در برنامه پنجم مقرر بود پرداخت از جیب مردم در هنگام بستری شدن در بیمارستان 30درصد باشد، ولی آنچه درعمل تحقق پذیرفته بود هزینه 70درصدی بود که مردم تحت فشار مضاعف بودند.
حقیقی یادآورشد: این درحالی است که با اجرای طرح تحول نظام سلامت این پرداخت توسط دولت برای خانوار شهری معادل هفت درصد و برای مردم ساکن در روستاها سه درصد شده است که از آن به عنوان انقلاب بهداشت و درمان می توان یاد کرد.
وی با بیان اینکه دولت در ابعاد مختلف به وعده خود در مقابل مردم عمل کرده است اضافه کرد:دستاوردهای دولت در شرایط کنونی مهمترین مصداق اقتدار جهانی دولت و نظام است.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهرگفت: یکایک مدیران باید با افتخار به داشته ها و زحمت های صرف شده در دولت تدبیر و امید برای تحقق برنامه های آن اشاره کنند تا اذهان عمومی درک کامل و شفافی از وضعیت کنونی کشور داشته باشند.
وی برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی دراسفند امسال را یادآورشد و گفت: سلامت ، رقابت سالم، حضور پرشکوه مردم و امنیت همه جانبه شالوده انتخابات هفتم اسفند ماه است.
این مقام مسوول اظهارداشت:تحقق انتخابات همه جانبه، مهمترین مسئولیت اعضای ستاد انتخابات ، فرمانداران و بخشداران است.
حقیقی یادآورشد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه توام با شور و شعور مردم استان بوشهر انجام شده است.
وی گفت:باتوجه به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و عبور از گردنه های سخت در سایه وحدت و اتحاد جمعی بوده است تلاش می شود انتخابات امسال نیز به افزایش روحیه همدلی و همزبانی در جامعه منجر شود.
حقیقی اظهارداشت:مهمترین وظیفه دولتمردان برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه است که دراین راستا تمهیدات لازم برای تحقق این مهم در استان بوشهر انجام شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =