انتقاد شدید کاظمی از بازیکنانش/ مقایسه چلسی و استقلال اهواز توسط حنطه/ استیماچ: اعتمادبه‌نفس نداریم

بعد از اتمام بازی‌های امروز لیگ برتر، مربیان در مورد بازی‌های تیم های خود حرف زدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرهاد کاظمی بعد از شکست 2 بر یک تیمش و بازی نه چندان دلچسب بازیکنانش با خبرنگاران صحبت کرد. او عنوان کرد از بازیکنانش راضی نیست و توقع دارد مایه بیشتری برای تیم بگذارند. کاظمی گفت: متاسفانه خط دفاع ما خیلی آشفته بازی کرد. خط دفاع ما انقدر بد بازی کرد که جای هیچ دفاعی ندارند. من می‌گویم بازیکن اگر نمی‌تواند برای تیمش مثمر ثمر باشد حداقل تا پای جان مقاومت کند و هر چه در توان دارد را برای ما بگذارد. من فقط از احمد کامدار و رضا عنایتی دیدم که تا آخرین لحظه بجنگند. 

استیماچ هم پس از پایان بازی تیمش برابر گسترش فولاد گفت: ما می‌توانستیم با موقعیت‌هایی که خلق کردیم گل خورده را جبران کنیم و حتی حریف را شکست بدهیم. متاسفانه بازیکنان ما اعتماد به نفس کافی برای جبران نتیجه را نداشتیم. به نظر من گسترش تیم بسیار خوب و منسجم بود. 

او ادامه داد: نویدکیا بزرگ تیم است و حتی اگر روی نیمکت باشد برای تیم بزرگی می‌کند و قوت قلب ما است. هر موقع لازم باشد از او استفاده می‌کنیم. 

همچنین فراز کمالوند نیز بعد از پیروزی تیمش برابر سپاهان گفت:‌ این بازی یک تولد برای گسترش فولاد بود و ما  با اینبازی به جمع بزرگان لیگ رسیدیم. او با اشاره به بازی تدافعی تیمش در این بازی گفت: گسترش از آن دست تیم‌هاست که هر وقت بخواهد می‌تواند نتیجه بازی را حفظ کند. هدف ما امسال کسب رتبه تک رقمی بود که اکنون از آن هم پیش هستیم. با اضافه شدن چند بازیکن به تیم حتی از این هم فوق‌العاده تر خواهیم شد و گسترش فولاد متفاوتی را خواهید دید. ما می‌خواهیم در کنار تراکتور غرو آذربایجان باشیم.

مهدی تارتار بعد از شکست تیمش برابر استقلال خوزستان گفت: راه‌آهن بد بسته شده و شما در نیم فصل دوم راه‌آهن واقعی را خواهید دید. او ادامه داد: درست است شکست خوردیم؛ اما از عملکرد بازیکنانم به شدت راضی‌ام. آن‌ها برابر تیم مدعی استقلال خوزستان علی کار کردند. فراموش نکنید بعد از گل استقلال خوزستان به لاک دفاعی رفت و آن‌ها بهترین خط دفاع لیگ را دارند. 

ویسی هم بعد از بازی تیمش عنوان کرد که هیچ وقت قول قهرمانی نداده و تا روز آخر نمی‌توان گفت  کدام تیم قهرمان می‌شود. ما امروز یک بازی بسیار سخت را پیروز شدیم. آن‌ها می‌خواستند از ته جدول جدا شوند و ما می‌خواستیم در جمع مدعیان باقی بمانیم؛ خوشبختانه این جنگ را ما بردیم. 

او ادامه داد: حضور مربیان در تمرینات تیم ملی بسیار کار مثبتی است و به بازیکنان انگیزه می دهد. من از مربیان تیم ملی تشکر می کنم که باعث می‌شوند بازیکنان ما خود را بزرگ ببینند. 

علی حنطه پیش از دیدار فردای تیمش برابر فولاد گفت: هیچ اولتیماتومی به من داده نشده و با آرامش کامل به کارم ادامه می‌دهم. دیدار با فولاد مثل سایر دربی‌ها سخت است. اگر بازیکنانی که می‌خواهیم را جذب کنیم، اصلا بعید نیست که در لیگ برتر بمانیم. چلسی هم وضعیت خوبی در لیگ ندارد، اما با حمایت‌هایی که از مربی می‌شود؛ مورینیو تیمش را نجات می‌دهد. 

258 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =