مدیر حج و زیارت استان قزوین: ثبت نام بیش از ۱۵ هزار زائر اربعین در سامانه سماح

مدیر حج و زیارت استان قزوین با اعلام اینکه صدور ویزا تا فردا ادامه دارد گفت: امسال ظرفیت اعزام زائران به عتبات نسبت به سال گذشته سه برابر است و تاکنون 15 هزار نفر پیش ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرآنلاین قزوین علیرضا کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، با اعلام اینکه صدور ویزا تا فردا ادامه دارد بیان کرد: زائرانی که هنوز ویزا نگرفته‌اند به دفاتر مجاز زیارتی مراجعه کنند.

مدیر حج و زیارت استان قزوین اظهار کرد: افرادی که برای پیاده روی اربعین در سماح ثبت نام کرده اند باید مدارک خود را به دفاتر زیارتی که در سامانه انتخاب کرده اند، ارائه تا نسبت به صدور ویزای آنان اقدام شود.

این مسئول اعلام کرد: امسال ظرفیت اعزام زائران به عتبات نسبت به سال گذشته سه برابر است و تاکنون ۱۵ هزار نفر پیش ثبت نام کرده اند.

کلانتری خاطرنشان کرد: سامانه سماح برای ثبت نام از علاقه مندان شرکت در مراسم اربعین همچنان فعال است.

وی با اشاره به اینکه دولت عراق اجازه نمی‌دهد هیچ زائری بدون ویزا به کشور عراق سفر کند تاکید کرد: همه‌ اعزام شدگانی که ثبت نام کردند گروه بندی شده و اعزام در قالب گروه صورت گرفته است.

این مسئول با اشاره به اینکه اعزام تا بعد از اربعین هم ادامه خواهد داشت، گفت: این اعزام‌ها محدود به قبل از اربعین نبوده و پس از آن نیز ادامه دارد.

کلانتری یادآور شد: کارگزاران حج و زیارت و خیرین استان با تهیه ۲ کامیون آب معدنی به ظرفیت ۳۱ هزار بطری آب معدنی ۵۰۰ میلی لیتری و همچنین ۳۱ هزار عدد کلوچه و ارسال آن به مرز مهران در تهیه مایحتاج زائرین اربعین حسینی شرکت کردند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =