حبیبی : خواست اصولگرایان ادامه جلسات سه جانبه مصباح، یزدی و موحدی است

تسنیم نوشت: دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تأکید کرد: برگزاری جلسات 3 جانبه حضرات آیات موحدی کرمانی، مصباح و یزدی در راستای وحدت بین اصولگرایان امیدوارکننده است.

محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تأثیرات برگزاری جلسات 3 جانبه (حضرات آیات موحدی کرمانی، مصباح و یزدی) اظهار داشت: جلساتی که 3 مرتبه توسط حضرات آیات موحدی کرمانی، مصباح و یزدی برگزار شد یک امیدواری بزرگ در سراسر کشور برای اصولگرایان و وفاداران انقلاب فراهم کرده است.وی ادامه داد: البته بنده خیلی در جلسات حضور نداشتم و در جریان همه جزئیات و کلیات محتوای این جلسات قرار ندارم، اما معتقدم که برگزاری جلسات در راستای وحدت بین اصولگرایان امیدوارکننده است و برای جمع اصولگرایان کشور اثرات مفیدی بر جای گذاشته است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: معتقدیم اگر تفاوت سلیقه‌ای بین اصولگرایان وجود داشته باشد، همه اصولگرایان فصل الخطاب بودن این بزرگواران را قبول دارند.

حبیبی تأکید کرد: اصولگرایان در استان‌ها به توافقات بسیار قابل‌توجهی در مسیر همگرایی رسیدند و علاوه بر همتی که همه آنها برای رسیدن به ائتلاف داشتند، جلسات 3 جانبه حضرات آیات موحدی کرمانی، مصباح و یزدی تأثیرات مثبت خود را در استان‌ها داشته است.

وی به جلسات همگرایی و جلسات مشترک حزب موتلفه، جمعیت ایثارگران و جبهه پایداری اشاره کرد و گفت: این جلسات موضوع همگرایی نیروهای انقلاب را دنبال می‌کند و در تقویت ائتلاف اصولگرایان استان‌ها مؤثر بوده که بعدازاین نیز اثرات بیشتری خواهد داشت.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تأکید کرد: معتقدیم تکرار جلسات 3 جانبه حضرات آیات موحدی کرمانی، مصباح و یزدی موردعلاقه و اشتیاق همه اصولگرایان کشور خواهد بود.

حبیبی همچنین گفت که این جلسات سه جانبه هر زمان که ضرورت داشته باشد ، برگزار می‌شود.

17220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 485348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =