مدیرکل راه و شهرسازی البرز: 60 میلیارد تومان پروژه راه‌ و شهرسازی در البرز به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش تسنیم،مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با بیان اینکه همزمان با سفر هیئت دولت به استان البرز 60 میلیارد تومان پروژه راه‌ و شهرسازی به بهره‌برداری می‌رسد،گفت: احتمال به بهره‌برداری رسیدن این پروژه‌‌ها با سفر معاون اول رئیس جمهور به البرز نیز وجود دارد.

ابوالفضل باقرنیا، با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان البرز همزمان با سفر هیئت دولت به این استان به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: احتمال به بهره‌برداری رسیدن این پروژه‌‌ها با سفر معاون اول رئیس جمهور به استان البرز نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه بیش از 60 میلیارد تومان پروژه عمرانی قابل افتتاح و بهره‌برداری مرتبط با بخش راه‌ و شهرسازی در استان البرز وجود دارد، افزود: با تصمیم‌گیری استاندار البرز این پروژه‌ها در سفر رئیس جمهور یا معاون اول وی افتتاح می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با اشاره به اینکه از مجموع پروژه‌های مرتبط با راه‌ و شهرسازی 50 کیلومتر راه روستایی قابل بهره‌برداری در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: در بخش راه روستایی اقدامات قابل توجهی در البرز صورت گرفته است.

باقرنیا با تاکید بر اینکه یکی از مجموع پروژه‌های روستایی استان البرز به راه روستایی نوجان- جاده چالوس باز می‌گردد، تصریح کرد: این مسیر هم‌اکنون برای مردم و مسافران قابل استفاده و بهر‌ه‌برداری است اما تا به این لحظه افتتاح رسمی نشده است.

وی با اشاره به اینکه روکش آسفالت لاین شمالی محور ماهدشت- اشتهارد به اتمام رسیده است، یادآور شد: خوشبختانه روکش آسفالت جاده قدیم هشتگرد نیز به اتمام رسیده و مراسم افتتاح این دو پروژه‌ با حضور مسئولان ارشد کشوری برگزار می‌شود.

مدیرکل راه وشهرسازی استان البرز با اشاره به اینکه احتمال افزایش پروژه‌های قابل بهره‌برداری حوزه راه وشهرسازی استان البرز وجود دارد، افزود: اقدامات خوبی در این بخش تا به امروز صورت گرفته است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 485383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =