بازدید استاندار البرز از پروژه سالن 1200 نفری اشتهارد

مهندس طهایی استاندار البرز از پروژه سالن ورزشی 1200 نفری شهرستان اشتهارد بازدید کرد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان اشتهارد؛ مهندس طهایی استاندار البرز به منظور بررسی و رفع مشکلات و تسریع در روند اجرایی از پروژه سالن ورزشی 1200 نفره بانوان شهرستان اشتهارد بازدید کرد.

استاندار البرز به همراه جمعی از معاونین و مسئولان اجرایی استان، امام جمعه شهرستان اشتهارد، فرماندار شهرستان، افشاری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و جمعی از مسئولان شهرستان اشتهارد از پروژه های عمرانی در دست اجرا به ویژه سالن ورزشی 1200 نفره بانوان شهرستان اشتهارد بازدید و با توضیحات مسئولان و مهندسان مربوطه در جریان اقدامات صورت گرفته و روند پیشرفت فیزیکی پروژه ها قرار گرفت.

 

تاکید استاندار بر تکمیل سالن ورزشی 1200 نفری

نشست شورای اداری شهرستان اشتهارد با حضور مهندس طهائی استاندار البرز برگزار شد.

 این جلسه با حضور مهندس طهائی استاندار البرز ، حجت السلام واثق امام جمعه اشتهارد، اینانلو فرماندار اشتهارد، محمد صادق کمالی معاون فرمانداری، گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز، افشاری سرپرست اداره ورزش و جوانان اشتهارد و جمعی از مسئولین شهرستان در سالن شهدای فرمانداری اشتهارد برگزار شد.

در این نشست بر ساخت و تکمیل پروژه های عمرانی اشتهارد بویژه سالن ورزشی 1200 نفره بانوان تاکید شد.

در این جلسه گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن ارائه گزارشی از روند تکمیل و پیشرفت پروژه عمرانی سالن ورزشی1200 نفره، خواستار تخصیص اعتبار مورد نیاز برای تسریع در روند احداث این پروژه شد.

در ادامه مهندس طهائی استاندار البرز ضمن ابراز خرسندی از نحوه اجرای پروژه های عمرانی در شهرستان اشتهارد، قول مساعد در اولویت و اختصاص منابع اعتباری دولت در تسریع و تکمیل و بهره برداری از این پروژه را داد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که پروژه 1200 نفره بانوان تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 485725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =