بارش 10 سانتیمتری برف در اردستان/اسکان 15 مسافر در راه مانده

رئیس اداره هواشناسی شهرستان اردستان از بارش 10 سانتیمتر برف در اردستان و اسکان 15 مسافر در راه مانده خبر داد.

جواد رمضانپور، با اشاره به اینکه بارش برف در اردستان از ساعت 13 روز دوشنبه آغاز و تا ساعت 30 دقیقه بامداد روز سه شنبه ادامه داشت، گفت: این سیستم بارشی از منطقه اردستان خارج شده است.

وی با بیان اینکه در این بارش 10 سانتیمتر برف باریده است که اولین برف در سال جاری است که در شهر اردستان بر زمین نشسته افزود: آب حاصل از بارش برف به 14/6 میلیمتر رسیده است.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان اردستان با اشاره به اینکه بیشترین بارش در روستای بغم به میزان 21 سانتیمتر بوده است اظهار کرد: میزان بارندگی‌ها از ابتدای سال زراعی تاکنون در شهرستان اردستان 44/6 میلی‌متر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 64 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه دمای فعلی شهر اردستان 6 درجه بالای صفر است متذکر شد: طی روزهای آینده شاهد کاهش محسوس دما خواهیم بود که تا منفی 5 درجه نیز خواهد رسید بنابر این شب‌های سرد همراه با یخبندان در پیش است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردستان نیز  با اشاره به اینکه از روز گذشته که بارش برف در شهرستان آغاز شد تاکنون 15 نفر از مسافران در راه مانده، توسط جمعیت هلال احمر اردستان اسکان داده شدند، گفت: هلال احمر اردستان آمادگی اسکان اضطراری بیش از 200 مسافر را در مواقع بحرانی دارد.

منصور خانی با توجه به اینکه یک پایگاه امداد جاده‌ای در ظفرقند با امکانات لازم ازقبیل آمبولانس، خودرو نجات و امدادگران مجرب آماده خدمت رسانی به مسافران است تصریح کرد: تمامی نیروهای هلال احمر اردستان در حالت آماده باش به سر می برند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 486688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =