شبی که استاندار قزوین نخوابید! سرکشی و بازدید شبانه و سرزده استاندار از مراکز اسکان اضطراری مسافرین

استاندار قزوین در یک برنامه پیش بینی نشده و به شکل کاملا" سرزده و بدون اطلاع قبلی از مراکز اسکان اضطراری مسافرین و در راه ماندگان در حادثه برف و کولاک سرکشی و بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان قزوین  فریدون همتی به شکل سرزده و بدون اطلاع قبلی از 10 مرکز و محل استقرار موقتی و اضطراری مسافرین و در راه ماندگان در استان قزوین بازدید و در جریان نحوه امداد و خدمات رسانی و اقدامات صورت گرفته اعضای عوامل امدادی به این مسافرین قرار گرفت.

استاندار در این برنامه از مراکز اسکان اضطراری مسافرین در شهر قزوین شامل امامزاده حسین(ع)، مسجد کریم اهل بیت واقع در چهارراه دادسرا ،امامزاده سلطان سید محمد(ع)،مسجد امامیه واقع در خیابان منتظری ،مسجد ولی عصر در چهاراه ولی عصر و حسینیه امام علی واقع در منطقه کوثر بازدید به عمل آورد.
نماینده عالی دولت در ادامه با حضور در سالن مدیریت بحران شهر اقبالیه با مسافرین استقرار یافته در این محل دیدار و در جریان خدمات و اقدامات انجام شده قرار گرفت.بخشدار مرکزی قزوین،شهردار و رییس شورای شهر اقبالیه در این بازدید استاندار را همراهی می کردند.
استاندار در این بازدید ها پس از اینکه جویای احوال مسافرین شد از نحوه خدمات رسانی نیروها و عوامل امدادی سوال کرد که در همه این مراکز به جز یک مرکز، مسافرین از نوع و نحوه خدمات و امکانات ارائه شده توسط عوامل امدادی و ستاد مدیریت بحران اعلام رضایت کردند که در ادامه استاندار دستورات لازم را به نماینده گان ستاد اسکان و اکیپ امدادی مستقر دراین اماکن دادند و با برخی از مدیران مربوطه از جمله فرماندار قزوین،مدیرکل اوقاف و امور خیریه و مدیرعامل جمعیت هلال احمر در جهت خدمات رسانی بهتر تماس و تاکیدات لازم را بیان کردند
وی پس از کسب اطمینان از خدمات رسانی قابل قبول به مسافرین با رویت حجم بالای کامیون ها و ماشین آلات سبک و سنگینی که در داخل شهر اقبالیه از میدان ورودی شهر تا پلیس راه به دلیل مسدود بودن جاده امکان تردد نداشتند،تصمیم گرفت از محور مواصلاتی قزوین به همدان و جاده قدیم قزوین به تاکستان بازدیدبه آورد.
استاندار به هر زحمتی بود علی رغم مسدود بودن جاده،یخبندان و کولاک شدید ساعت 2 نیمه شب خود را از مسیر جاده قدیم و کهک به تاکستان رساند و از 3 مسجد این شهر که محل اسکان مسافرین بود بازدید به عمل آورد تا از امداد رسانی به مسافرین و در راه ماندگانی که میهمان استان شده بودن اطمینان حاصل کند.
استاندار در ادامه به همراه فرماندار تاکستان خود را سه راهی شامی شاپ رساند تا از محورهای مواصلاتی این سه راهی و وضعیت راه ها و جاده ها بازدید به عمل آورده و در جریان اقدامات صورت گرفته برای بازگشایی راه ها و محورها قرار بگیرد.
با کسب اطمینان از امدادرسانی و تلاش اعضای ستاد مدیریت بحران برای خدمات رسانی بهتر و بازگشایی محورهای مواصلاتی ،استاندار قزوین ساعت 4 نصف شب برای استراحت به میهمانسرا بازگشت.
گفتنی است در تمامی این برنامه ها مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری و مدیرکل اطلاعات استان ،همتی استاندار قزوین را همراهی می کردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 486831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =