رئیس پلیس راهور استان البرز از اجرای تمهیدات ترافیکی در ایام 28 صفر سالگرد وفات پیامبر مکرم اسلام ، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) در سطح شهرستان کرج خبر داد .

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین البرز، سرهنگ "همايون شريفي" با تسليت ايام حزن و اندوه ماه صفر ، از اجراي تمهيدات ترافيکي به منظور روانسازي ترافيک و برقراري عبور و مرور به ويژه در مقابل اماکن متبرکه و امامزاده ها ، مساجد ، تکايا و مسير هاي منتهي به آنها در روز اربعين امام حسين (ع)خبر داد .
وي افزود : به منظور روانسازي ترافيک عوامل پياده و گشت هاي خودرويي در تمامي مسيرها مستقر شده و تا پايان يافتن زمان عزاداري ماموران پليس راهور استان البرز در آماده باش صددرصد مي باشند .
سرهنگ شريفي از مسئولان دسته جات عزاداري خواست: که همکاريهاي لازم را با پليس راهنمايي و رانندگي طبق روال سالهاي گذشته داشته باشند تا در سطح شهر تراکم ترافيکي ايجاد نشود.
اين مقام انتظامي ، به شهرونداني که قصد شرکت در مراسم عزاداري را دارند توصيه کرد : به نزديک ترين هيئات هاي مذهبي در اطراف محل سکونت خود مراجعه کرده و حتي المقدور از تردد با وسايل نقليه شخصي جداً خودداري کنند تا شاهد ترافيکي آرام در سطح شهر باشيم .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 487018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =