نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: امروز جامعه نیاز به رحمت اسلامی دارد، ما نماینده اسلام هستیم و نباید کاری کنیم که تنفر ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی ؛ حجت‌الاسلام معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر که در هشتمین شب از مراسم عزاداری دهه آخر صفر حزب موتلفه اسلامی سخن می‌گفت با اشاره به سیره زندگی حضرت رسول اکرم(ص) اظهار داشت: خداوند در قرآن می فرماید پیامبر اکرم(ص) اسوه و الگوی بسیار خوبی است و ما نیز باید بهترین تاسی را از ایشان داشته باشیم.

حجت الاسلام معزی گفت: امروز در جامعه باید اخلاق اسلامی را ترویج کرده و جوانان را با منش پیامبر اکرم(ص) تربیت کنیم. همچنین ما نسبت به سایر انسانها و بشریت امروز نیز مسئولیت داریم و نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و غرب بر اساس همین مسئولیت است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز بیان داشت: امروز جامعه نیاز به رحمت اسلامی دارد و رحمت اسلامی را باید به جهان معرفی کنیم. باید رحمت اسلامی را در زندگی خود پیاده کنیم و ما نماینده اسلام هستیم و نباید کاری کنیم که تنفر ایجاد شود.

وی افزود: اسلام در جهان و اروپا رو به رشد است و دشمنان برای مقابله به اسلام هراسی متوسل شده ‌اند. اسلام هراسی پروژه عظیمی است اما پیش بینی می‌کنم تا سال 2050 ، یک سوم از جمعیت اروپا مسلمان خواهد بود.

حجت الاسلام معزی گفت: هرگز باور نداریم که داعش و اعضای آن مسلمانان جاهل باشند بلکه سردمداران آنها مزدورانی هستند که توسط استکبار جهانی وظیفه ایجاد نفرت از اسلام را بر عهده دارند.

وی افزود: وظیفه ما این است که رحمت و رأفت و مهربانی اسلام را گسترش دهیم و این بدان معنا نیست که در مقابل دشمنان کوتاه بیائیم . در اصول اسلام نمیتوان کوتاه امد اما پیامبر اکرم(ص) با ادبیات خوب و کلام زیبا اسلام را پیش برد؛ جوانان امروز بیش از هر زمانی نیاز به اخلاق پیامبر (ص) نیاز دارند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 487350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید RO ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
    0 2
    با چه معیاری این حرفو زدن؟