انتقال دانش و فناوری، دستاورد اصلی همایش IPF / بزرگان صنعت پتروشیمی جهان به ایران می آیند

دوازدهمین همایش IPF بر اساس پیش بینی ها، دستاوردهای خوبی را در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی ایران به دنبال خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به این که در دوازدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران، طرحهای توسعه ای به سرمایه گذاران معرفی می شود، گفت: انتقال دانش فنی و نیز ورود فناوریهای روز جهان از دیگر دستاوردهای این همایش خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، عباس شعری مقدم در آستانه برگزاری بزرگترین رویداد صنعت پتروشیمی ایران اظهار کرد: همایش امسال IPF با توجه به شرائط کنونی کشور و آمادگی شرکتهای خارجی برای حضور دوباره در صنعت پتروشیمی کشورمان می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

وی افزود: حضور گسترده شرکتهای خارجی نشان از اهمیت صنعت پتروشیمی ایران برای آنها دارد و در این همایش، مذاکره های مختلفی با شرکتهای خارجی انجام خواهد شد تا پس از رفع تحریمها شرائط برای حضور علاقه مندان به حضور در صنعت پتروشیمی کشورمان تبیین شود.

شعری مقدم تصریح کرد: این همایش یکی از موفقیت ترین همایشها در عرصه بین المللی است و می توان با بزرگان این صنعت افزون بر معرفی طرحهای توسعه ای که نیازمند سرمایه گذاری هستند، برای توسعه همکاریها برای انتقال دانش فنی و نیز ورود فناوریهای روز جهان رایزنی و گفتگو کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: روند رو به رشد توسعه صنعت پتروشیمی ایران با برگزاری همایش IPF و تبادل نظر و ارائه دستاوردهای کارشناسان ایرانی در کنار شرکت کنندگان خارجی بدون تردید با جدیت بیشتری تداوم خواهد یافت.

وی با بیان این که برگزاری موفق یازدهمین همایش پتروشیمی ایران نشان داد همگام با سیاستهای دولت تدبیر و امید، روند دیپلماسی انرژی کشور رو به رشد است، گفت: امسال نیز در دوازدهمین همایش IPF بر اساس پیش بینی ها، این رویداد مهم دستاوردهای خوبی را در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی ایران به دنبال خواهد داشت.

 

 

22339

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 487376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =