از رحمان رضایی به عنوان یکی از دستیاران احتمالی قلعه نویی در تراکتورسازی نام برده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه نویی در تراكتورسازی ایمان عالمی و ستار همدانی را در كنار خود دارد. این دو نفر مدتی با قلعه نویی كار كرده اند و با تفكرات او آشنا هستند. عالمی در استقلال آنالیزور قلعه نویی بود و ستار هم دستیارش بود. اما از رحمان رضایی هم به عنوان یكی از گزینه های احتمالی حضور در كادر فنی تراكتورسازی نام برده می‌شود.
اینكه چرا قلعه نویی تصمیم گرفته از رحمان در كادر فنی خود استفاده كند، به آشنایی او با علم روز فوتبال دنیا برمی‌گردد. رحمان بازیكن بزرگی بوده و سال‌ها در تیم ملی فوتبال ایران بازی كرده است. او البته در این اواخر كار فنی انجام نداده اما حضورش در چند برنامه تلویزیونی نشان داده كه به خوبی فوتبال را می‌فهمد و خوب هم حرف می‌زند.
امیر قلعه نویی مدتی با انتقاداتی مواجه بود كه تیم‌هایش خوب تمرین نمی‌كنند و حتی زمانی كه در استقلال بود، از او انتقاد می‌شد كه بازیكنان تیمش چربی بالایی دارند. یكی از آن‌ها كرار جاسم بود كه چربی بدنش بسیار فراتر از چربی استاندارد یك فوتبالیست بود. حالا حضور كسی مثل رحمان رضایی در كنار امیر قلعه نویی می‌تواند به تمام این مسائل پایان دهد. رحمان می‌تواند پازل مربیگری سال‌های اخیر قلعه‌نویی را پر كند و با علمی كه دارد، مشكل تمرینی تیم او را از پیش رو بردارد.
تركیب افتخارات و دیسیپلین قلعه نویی با علم روز و تسلط رحمان به زبان خارجی، می‌تواند خروجی مناسبی داشته باشد و به ناكامی‌های قلعه‌نویی پایان بدهد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 487643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =