ایرنا نوشت: وکیل بابک زنجانی با بیان اینکه هر ۳ متهم خواستار برگزاری غیرعلنی جلسه امروز دادگاه بودند، گفت: این جلسه غیرعلنی کمک شایانی به کشف حقیقت خواهد کرد.

رسول کوهپایه زاده امروز بعد از بیست و دومین جلسه برگزاری دادگاه بابک زنجانی و دو متهم دیگر پرونده نفتی که در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد، این مطلب را در جمع خبرنگاران عنوان کرد. 
وکیل میلیاردر نفتی در خصوص علت برگزاری غیرعلنی بیست و دومین جلسه دادگاه بابک زنجانی تأکید کرد: مسایلی مرتبط با منافع ملی و مصالح کلان کشور در این جلسه مطرح شد و حسب دستور و تاکید سه باره ریاست دادگاه همه حاضرین جلسه غیرعلنی امروز، متعهد و مکلف هستند تا به هیچ عنوان مطالب دادگاه در جایی درج نکنند. 
او افزود: دادگاه برای کشف و احراز حقیقت به دنبال آن است تا به هر وسیله ممکن این واقعیات را کشف کند و متهمان نیز در این جلسه توانستند با آرامش و امنیت خاطر بیشتر و بدون این که آفتی متوجه مجموعه مصالح کشور شود، اظهارات خود را مطرح کردند. 
کوهپایه زاده گفت: به عنوان یکی از حاضرین در جلسه، نشست امروز را بسیار پربار ارزیابی می کنم و امیدوارم دادگاه با همه تلاش های انجام شده آنچه واقع است حکم دهد. 
او جلسه امروز را آخرین جلسه غیرعلنی پرونده نفتی دانست و گفت: در این جلسه هر ۳ متهم صحبت کردند و با صحبت متهمان حاضرین طرح برگزاری غیرعلنی را بیشتر درک کردند. 
بیست و دومین جلسه رسیدگی به اتهامات بابک زنجانی و دو متهم دیگر پرونده نفتی امروز (یکشنبه) به صورت غیرعلنی و بدون حضور رسانه ها در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران و به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی برگزار شد.  

۴۲۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 488067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =